Aika moneen näistä jo kirjoitetusta voin yhtyä. Tässä omat.
Yli isot poolit eli heittueet. Neljä on vielä kohtuullinen, mutta esim ruuhkaisessa Talissa viideltä kesä iltapäivänä ei ole soveliasta heittää kuuden hengen pooleissa.
Edelle olevat poolit jotka eivät päästä edelle vaikka kysyisi jos olen yksin radalla. Harvoin kysyn, mutta jos edessä näyttäisi ohituksen jälkeen olevan vapaata niin välillä tulee kysyttyä. Usein kyllä ymmärretään hyvin päästää yksinäiset sudet edelle/kysytään haluanko mennä.
Pelaajat jotka eivät huomioi heittäessä toisten turvallisuutta. Heitetään vaikka toinen olisi edessä(siirtymässä pois) yms. Turvallisuus ennen kaikkea.
Roskaajat ärsyttää. Itse saatan taukopaikalla jättää panttipullot siististi roskiksen viereen. Joku niitä aina kerää ja ei tarvi roskiksesta penkoa. Väylille tai väylien tiin viereen niitä ei ole soveliasta jättää.
Huonot tiit. Tekonurmi on kiva. Betoni ei.
Yleinen perseily, ryyppäily, huutelu yms. Kyllä kierroksella voi kaljan tai kolme juoda, mutta räkäkännejä ei. Sen myös ymmärtää jos välillä pieni huudahdus kuuluu, mutta jos jokaisen epäonnistumisen jälkeen huudetaan vittua niin ei ole kivaa kellekään.
Vois näitä muitakin kirjoittaa, mutta eniten nämä.
Edit.
Kadonneiden kiekkojen palautus prosentti ärsyttää. Myös ihmiset joille se kiekko pitäisi viedä kun siitä soitat. Näitä kyselyitä tullut usein. Kysyminen ei haittaa, mutta se nillittäminen. Tyyliin: etkö vois tuoda mulle tähän, ei oo EES pitkä matka ? Naurettavaa jopa. Näin on käynyt muutaman kerran.