Uus layoutti testattu, kyssäreitä heräsi, jos näihin on jotain erityisiä syitä muuta kuin uudelleensuunnittelu "muuten vaan"
-#2 oli lopun metsän kadottua vähän tylsä ja helppo, uusi on mielestäni ihan ok. Tosin pilliväylät missä keskellä este on mielestäni vähän lottoa, mut kai se olis vaan heitettävä paremmin 
-miksi vanha #5 poistettiin? 5 ja 6 ihan ookoo väyliä mut ei mitään juhlaa.
-miksi nyk. ysin tii siirtyi vasemmalle? väylä helpottui mielestäni selkeesti kun hysseä pystyy heittämään kauempaa oikeelta.
-miksi #11 tii siirtyi? Avaus on nyt paljon tylsempi mielestäni, kun ei tarvi vääntää kiekkoa oikealle.
-miksi #13 muuttui? syystä riippumatta on mielestäni parempi, tai ainakin vaikeampi väylä nyt.
-#15 muutoksiin ei mulla oikeestaan kommenttia. Ei muutunut juuri suuntaan tai toiseen.
- #2 siirtyi jotta väylien 1-2-3 alueella kimpoilevien lipsahduksien väistely loppuu. Ja olihan se vanha 2 tylsä
- Vanha #5 poistettiin, koska sen tii oli hyvin usein neloselta tulevien kiekkojen kohteena. Mietittiin kyllä vaihtoehtoista paikkaa tiille, jotta väylä olisi pysynyt saman kaltaisena. Ei löytynyt, keksittiin tehdä kaksi väylää yhden sijaan. Ja nyt vasurit saivat oman pikkuhyssensä.
- Nykyisen ysin tii siirtyi myös turvallisuussyistä. Se 8-9 välinen metsikkö on sen verran kärsinyt, että kiekkoja paukkuu puskan läpi vanhan tiin paikalle
- #11 tii siirtyi a) vaihtelun vuoksi ja b) jotta saatiin keskiaukiolle enemmän tilaa drivekentälle
- #13 muuttui koska väylille tuli/tulee isommat tiimatot. Vanhalle paikalle ei olisi iso matto pienellä korotuksella mahtunut koska siinä kulkee latu talvisin ja tii piti saada pois latukoneen tieltä
- #15 korin siirto turvallisuussyistä (seuraava tii) ja tiin siirto latukoneen vuoksi