Kuten muutama viesti sitten tuli ilmi, että tulevaisuudessa kaikki on mahdollista, mutta aluks keskitytään bägeihin.
ok
FLX Surge

nii suosittelen sitä discraft kiekkoo.
Juu ok 
Olen myös erittäin sitä mieltä että jos menee paikanpäältä ostamaan kiekon niin sen saa sillä 14,00€ ku maksaa käteisellä! 
Jep jep.
Mielenkiintoista spekulaatiota... "Halvalta näyttää" - "ripoffia" - kirjoitusvirheitäkin... näin positiivisestä porukasta varmasti löytyy sopivan kriittinen testaaja tuotteelle. Sellainen olisi siis haussa. Siis bägi kovaan käyttöön ja raporttia sovitusti kestävyydestä, käytettävyydestä, parannusideoista jne.
Anyone?
Ja jos kiinnostaa todeta laatu itse, niin värimallit on nähtävillä Frisbeepointin myymälässä. Saa tulla dumaamaan.
Toni A.
mä voin ruveta testaileen tota bägin kestävyyttä. Varmasti tosi kovassa käytössä tulis olemaan.
Varsinki jos puttis osuu alapeltiin ja rollaa 40m.

Ioneille ei oo nyt tarvetta. Löytyy iteltäni kans niitä tarpeeks 
Selevä. 
Painoton kiekko. Ostin tuossa taannoin Innova R-Pro Wahoon. Kiekon pohjaan oli mallimerkintä tehty, mutta painoa ei oltu merkitty. Onkohan tuo mahdollisesti joku "vakiopainoinen", vai onko kiekko jotai kakkoslaatua, vai onko vaan jääny merkkaamatta, kellään tietoa?
Taitaa olla unohtunut merkata. Muutamia olen tälläisia kaupoissa nähnyt, joissa ei ole painoa merkattu,mutta mallimerkintä on. Olisikohan työntekijän laiskuutta? 
Olikin toisinpäin, että paino oli, mutta mallimerkintää ei ollut. Mistä tämä johtuu?
Yläpuolella taitaa olla tuohonkin vastaus :-)
Jaa 
Tää ei nyt oo hyökkäys ketään kohtaan, mutta omasta mielestä nää "juu", "jaa", "ok", "

"-viestit ei välttämättä kuulu keskustelufoorumille, vaan vois pikemminkin jättää niihin yksityisiin keskusteluihin yms. En usko, että ketään varsinaisesti kiinnostaa ymmärsitkö jonkun asian, tai jos kiinnostaa niin voit vastata myös privalla tai ihan miten vaan. Samaan kastiin kuuluu ne surullisen kuuluisat "joo sama mullakin tuli mieleen"-kombot. Pikkujuttu, tiedän, mutta näinkin pieni muutos tekisi foorumin seuraamisesta huomattavasti miellyttävämpää.