Frisbeegolf-forum.fi
Frisbeemarkkinat => Frisbeemarkkinat => Topic started by: Mike on 23.05.13 - klo:07:42
-
Onko nurkissasi ylimääräisenä latituden gold line muovilla draivereita? esim. Fury, River, Striker, Vision...muttei Sainttia..
Tarjoa halvalla!
Mieluiten alle 170g yksilöitä.
10 tai alle nopeusluokan lätyt hakusessa! Opto muovisetkin huomioidaan..
Joko Yv:tä tai mikaojala1984@gmail.com
-Mika
-
YV:tä laitettu.
-
Ilmoitusta tarkennettu..
-
Myös diamond light etsinnässä vaimolle..