Frisbeegolf-forum.fi

Frisbeemarkkinat => Frisbeemarkkinat => Topic started by: Mike on 23.05.13 - klo:07:42

Title: O: Latituden gold line driverit (ehkä optokin)
Post by: Mike on 23.05.13 - klo:07:42
Onko nurkissasi ylimääräisenä latituden gold line muovilla draivereita? esim. Fury, River, Striker, Vision...muttei Sainttia..

Tarjoa halvalla!

Mieluiten alle 170g yksilöitä.
10 tai alle nopeusluokan lätyt hakusessa! Opto muovisetkin huomioidaan..

Joko Yv:tä tai mikaojala1984@gmail.com

-Mika
 
Title: Vs: O: Latituden gold line driverit
Post by: keep_it_real on 23.05.13 - klo:07:56
YV:tä laitettu.
Title: Vs: O: Latituden gold line driverit (ehkä optokin)
Post by: Mike on 23.05.13 - klo:14:50
Ilmoitusta tarkennettu..
Title: Vs: O: Latituden gold line driverit (ehkä optokin)
Post by: Mike on 23.05.13 - klo:22:53
Myös diamond light etsinnässä vaimolle..