Frisbeegolf-forum.fi

Frisbeemarkkinat => Frisbeemarkkinat => Topic started by: Riku on 25.05.13 - klo:21:37

Title: Pieni paketti kiekkoa...
Post by: Riku on 25.05.13 - klo:21:37
3kpl dline P3 175g oransseja, heitetty alle 5 kertaa nurmella eli kuin uusia
2kpl prodigy d3, vihreitä, heitetty muutama kerta, kuin uusi
1kpl prodigy d2, vaalea, myös vain kokeiltu kuin uusi

Kaikki tussaamattomia! Hinta pakettina 50€.

Toimitus onnistuu vaikka tuleviin kisoihin.

Vaihdossa kelpaa tussaamattomat prodiscus premium slaidit ja laserit, aviareita voi myös ehdotella vaihdossa (ei kc, tai jk) sekä vanhemmat psyco p2 kelpaa, tai ei psyco stämpillä olevat.
Title: Vs: Pieni paketti kiekkoa...
Post by: Riku on 26.05.13 - klo:23:23
Pistetään kaupanpäälle yks 9-10 kuntonen cline pd josta stämppi pyyhitty! ;)

50€, toimitettuna!
Title: Vs: Pieni paketti kiekkoa...
Post by: Henruso on 27.05.13 - klo:01:23
Pistin yv:tä...