Frisbeegolf-forum.fi
Frisbeemarkkinat => Frisbeemarkkinat => Topic started by: Roope on 27.07.13 - klo:11:21
-
Parista ylimääräisestä kiekosta siis luopuisin. Nouto onnistuu Paimion ja Kaarinan radoilta tai posti kulkee hintaan 1,70€
Myynnissä ois:
https://www.dropbox.com/s/yifclcapv504sps/2013-07-28%2010.20.19.png]https://www.dropbox.com/s/yifclcapv504sps/2013-07-28%2010.20.19.png]https://www.dropbox.com/s/yifclcapv504sps/2013-07-28%2010.20.19.png (https://www.dropbox.com/s/yifclcapv504sps/2013-07-28%2010.20.19.png) (peitin kuvasta puhelinnumerot)
- Innova Champion Groove / 172 g / sininen / kunto: 8 muuten loistavassa kunnossa paitsi reunasta lohjennut pieni palanen / 4,50€ / https://www.dropbox.com/s/ojdz67dxchyql2p/20130728_101148.jpg (https://www.dropbox.com/s/ojdz67dxchyql2p/20130728_101148.jpg)
- Innova Star Skeeter / 170 g / valkoinen / kunto: 8- Muutamat naarmut ja pinttynyttä likaa. /
4,50€ / https://www.dropbox.com/s/xja62kl4mblu3c6/20130811_114857.jpg / https://www.dropbox.com/s/46gqby5t6gpsv8l/20130811_114705.jpg
- Innova Blizzard Champion Katana / 13? g / oranssi / kunto: 8 nimettömänä löydetty (omat tussaukset olen laittanut) reuna vähän kulunut / 5€ / https://www.dropbox.com/s/7jgbfsd7m1xx12n/20130728_101254.jpg (https://www.dropbox.com/s/7jgbfsd7m1xx12n/20130728_101254.jpg)
Innova Blizzard Champion Krait / 139 g / vaaleansininen / kunto: 8+ reuna hieman kulunut / 5€ / https://www.dropbox.com/s/2t1pkfz177t1qmu/20130728_101317.jpg (https://www.dropbox.com/s/2t1pkfz177t1qmu/20130728_101317.jpg)
Ja vaihdossa käy hyvin:
- C-line PD
- Buzzz
- Roc3
- TeeBird
-Hyväkuntoiset Yeti Aviarit
- kaikkia muitakin saa ehdotta
Kysykää ihmeessä jos on kysyttävää.
-
onko alivakaita midareita
-
onko alivakaita midareita
Ei oo yhtään midaria..? ???
-
UP!
-
laitoin YV:tä
-
Innova Blizzard Champion Katana ostan tuon jos ei vielä ole mennyt
-
Innova Blizzard Champion Katana ostan tuon jos ei vielä ole mennyt
Ei oo mennyt. Laitoin sulle YV:n
-
Vaikuttaako toi lovi grooven lentoon miten?
-
Vaikuttaako toi lovi grooven lentoon miten?
Vaikee sanoa kun ite en ole koko kiekkoa koskaan osannut heittää. Veikkaan että ei kovin dramaattisesti vaikuta kun sen verran pieni lovi.
-
UP!
-
Voin ostaa tuon Innova Blizzard Champion Krait:in
-
UP ja vaihdokkien päivitys!
-
PÄIVITYS!!!