Frisbeegolf-forum.fi

Frisbeemarkkinat => Frisbeemarkkinat => Topic started by: Ville Laine on 30.07.13 - klo:01:28

Title: Kiekkoja myyntiin (myös uusia)
Post by: Ville Laine on 30.07.13 - klo:01:28
Joo eli kaverin kanssa bageihin vähän tilaa ja ylimääräisiä pois. Jos ei ole "tussia" mainintaa niin kiekoissa ei lue mitään. Kaikissa kuitenkin max nimi ja numero siististi.

Draiverit:

Champion tern 175g, violetti, lähes uusi, 9. 10e
CD Craze 175g kelt, 6. 4e tussia
Blissu dessu factory second 160g, violetti, lähes uusi, 9. 5e
Champion 2nd run FD 175g, sin, testiheitelty, 9.5. 15e tussia
Champion Orc 169g, pun, naarmuja kun hiekalla heitetty, lähes uusi, 9. 5e
BT Westside discs vipunen 174g, kelt, testiheitetty, 9.5. 5e tussia
7x First run Champion Dominator 175g, eri värejä, uusia. Tarjoa, alle 15e/kpl ei lähde.

Midarit:

FLX Buzzz 178g, vihr, 7. 5e
Ladyline MD2, 157g, pinkki, 9. 3e (väri haalistunut kun jäi aurinkoon)

Putterit:

C-line P1 175g, oranssi, 9. 7e
2xS-line P1 (first run) 175g, valk ja oranssi, 8. 7e/kpl
P1 maniac 175g, vaal.sin, 8. 5e

Jotain tarjouksia kai voi esittää mut hinnat on kyllä aika alakanttiin jo valmiiksi. Vaihdossa voi tarjota täysipainoisia Echo Star Bosseja. Yksittäisiä ei jaksa postittaa ilman tuntuvaa korvausta :) Jos hirveen läjän ottaa niin sit kai käy, kulut ostajalle. Noutajilla kuitenkin etuajo-oikeus. Kiekot sijaitsee Tampereella ja Julkulla tulee paljon käytyä. Toimitus muillekin lähialueen radoille jossain määrin mahdollista. (Vihnun viikkikset esim välillä)

Täällä voi kysellä, mieluummin suoraan palstalle, YVkin käy, tai txt nol4nol neljä613kuus92/Ville
Title: Vs: Kiekkoja myyntiin (myös uusia)
Post by: Mahwell on 30.07.13 - klo:01:41
Buzzz:n ja Ladylinen voin ostaa jos et omille kulmille saa myytyä (menis postitus hommiksi).
Title: Vs: Kiekkoja myyntiin (myös uusia)
Post by: Riksteri on 30.07.13 - klo:16:44
P1 maniac kiinnostaisi, mutta postitus hommiksi menisi tämäkin. Jos et lähialueelle saa myytyä niin laita yv ja katsellaan niitä postituskuluja sitten:)
Title: Vs: Kiekkoja myyntiin (myös uusia)
Post by: Discboy_99 on 30.07.13 - klo:16:51
Mites toi onko dessu alivakaa/vakaa/ylivakaa? Ja näkyykö mitään minkä takia se on factorya?
Title: Vs: Kiekkoja myyntiin (myös uusia)
Post by: Kaski on 30.07.13 - klo:22:13
Molemmat P1 kiinnostais, oon Tampereella 7-11.8. Onko menny vielä kumpikaan? Edit: Molemmilla tarkotan siis S-linee
Title: Vs: Kiekkoja myyntiin (myös uusia)
Post by: hypodermic on 31.07.13 - klo:07:25
FLX Buzzz, Ladyline ja P1 maniac / P1 s-line kiinnostaisi. Postitukseksi menis tämäkin tosin.