Frisbeegolf-forum.fi
Frisbeemarkkinat => Frisbeemarkkinat => Topic started by: ThunderviK on 30.07.13 - klo:23:41
-
ostetaan Discmania C-Line FD kiekko + prodigyn kiekkoja voi tarjoilla .. ja sitten Westside Tournament Pohjan Poika + Innova Star Wraith (173-175grammasia) + star valkyrie noin 175grammane + Innova Star Mako 175grammane + Latitude 64° Recycled PURE putteri :)
-
lisäks kiinnostais Discraft Elite Z Nuke SS kiekko