Frisbeegolf-forum.fi

Frisbeemarkkinat => Frisbeemarkkinat => Topic started by: ThunderviK on 30.07.13 - klo:23:41

Title: ostetaan !!!
Post by: ThunderviK on 30.07.13 - klo:23:41
ostetaan Discmania C-Line FD kiekko + prodigyn kiekkoja voi tarjoilla .. ja sitten Westside Tournament Pohjan Poika + Innova Star Wraith (173-175grammasia) + star valkyrie noin 175grammane + Innova Star Mako 175grammane + Latitude 64° Recycled PURE putteri :)
Title: Vs: ostetaan !!!
Post by: ThunderviK on 31.07.13 - klo:00:47
lisäks kiinnostais Discraft Elite Z Nuke SS kiekko