Frisbeegolf-forum.fi
Frisbeemarkkinat => Frisbeemarkkinat => Topic started by: denvine on 19.08.13 - klo:22:37
-
Kesäkaude avajaisten kunniaksi turhat läsyt pois nurkista. Kaikissa kiekoissa meikäläisen tussit pohjassa.
Kaupat onnistuu kasvotusten pääkaupunkiseudulla, mutta postikin kulkee.
Hinnat sisältävät postituskulut Suomen sisällä 1.lk:n kirjepostissa. Hinnat rivien lopuissa.
INNOVA
Ape - Champion Blizzard - (13/5/0/4) - 159g - Keltainen - 9,5/10 7€
KUNTOTAULUKKO:
10/10 uusi käyttämätön kiekko
9/10 muutamia kertoja testiheitetty kiekko, ei siis varsinaisesti peli/treenikäytössä ollut koskaan. Ei jälkiä tai aivan minimaalisia kosmeettisia sellaisia jotka näkyy vasta tarkkaan etsimällä, esim. valoa vasten heijastamalla. Lentorata täysin sama kuin uutena.
8/10 kymmeniä kertoja heitetty kiekko, ollut siis jo jossain määrin aktiivikäytössä radalla tai treeneissä. Normaaleja käytön jälkiä mutta ei yhtään isompaa tai syvempää naarmua tai kolosta. Lentää lähes kuin ysin tai kympin kiekot, ehkä himpun verran suoremmin. (nämä kiekot yleensä just siinä sweet spotissa josta kuluneista kiekoista diggaavat käyttää)
7/10 jo pidempään käytössä ollut, ja se näkyy, voi olla pari isompaakin skraidua mutta ei mitään älytöntä. Jo näkyvästi alivakaampi kuin uutena, silti monelle vielä käyttiskiekko jos haluaa alivakaamman version tietystä mallista.
Ostakaahan pois kuleksimasta!
-
Voin ostaa tuon Innova Groove kiekon.
-
Moi! Ostan tuon titanium waspin.
-
Moi! Ostan tuon titanium waspin.
Et välttämättä ;)
-
Voin tulla tänään tai huomenna esim.
talista hakemaan :)
-
Voin ostaa tuon Innova Groove kiekon.
Groove menee teikäläiselle. Laitoin YV:tä
-
Moi! Ostan tuon titanium waspin.
Wasp sinulle. Laitoin YV:tä
-
Listalta poistettu myydyt ja muutamia uusia lisätty. Hinnat nyt tuotekohtaisesti.
-
Yv laitettu
-
Vielä olis 4 midaria jäljellä tästä jaosta. Osta omasi, sillä vähiin käy... ennen kuin loppuu.
-
Viel olis midarit jäljellä. Hintoja laskettu.
Pian tulossa Discmania Maniac P-Lineä nippu myyntiin. Laita viestiä jos kiinnostelee 5kpl 175g hyväkuntoisia mutta sisäänajettuja puttereita.
-
Voisin tuon GMn ottaa postilla treelle! Pistän yvn.
-
GM myyty. Listaa päivitetty.
-
Minulle maistuisi maniacit. Butjettina 20e eli 4 voisin varmuudella ottaa. 5 jos saan :)
-
Minulle maistuisi maniacit. Butjettina 20e eli 4 voisin varmuudella ottaa. 5 jos saan :)
Valitettavasti Maniacit meni nopiasti. Eivät kerenneet kauaa listalla vanheta.
Listaa päivitetty.
-
Kasa lättyjä lisätty listalle. Nopee kandee olla. ;)
-
Lista hupenee nopiasti
-
Listalta poistettu myydyt. Hintoja päivitetty.
-
Jälleen listalta myydyt poistettu ja pieni ALE-hinnoittelu laitettu 13. perjantain kunniaksi! :D
-
Listaa päivitetty. Vielä muutama jäljellä.
-
Myydyt poistettu listalta
-
Moro, ottasin ton Orcin, Starfiren ja Spiderin, laitan yv..
-Tuomas
-
Moro, ottasin ton Orcin, Starfiren ja Spiderin, laitan yv..
-Tuomas
Tämähän käy. Sain viestisi, eli homma rullaamaan.
-
Taas on listaa päivitetty ja uusia lisätty iso kasa. Poimi omasi!
-
Myytyjä poistettu ja pari hintaa alennettu
-
yv...koskien viking ja archon
-
Vielä olis kolme kiekkoa jäljellä.
-
Vielä olis kaks CD Crazea jäljellä.
-
Kiekot myyty jälleen. Kiitoksia osallistuneille! Katsellaan taas myöhemmin lisää, jahka testirundeilta vapautuu uutta lötää kiertoon.
-
Nyt on hyvä nippu uusia kiekkoja poistossa. Mukana muutama erikoisuuskin. Nopeat syövät hitaat... jälleen! :D
-
Latitude 64 - Pure - Zero Line Soft (3/3/-1/1) 175g - punainen - 8/10 5€ ostan
-
Puret myyty. Nopsasti menee mutta vielä on draiverit jäljellä.
-
Myydyt poistettu ja listaa päivitetty. Hyvä kasa lihakoukkuja tyrkyllä.
-
lista hupenee
-
Kaikki myyty. Katsotaan myöhemmin lisää. Kiitokset osallistujille.
-
Kesäkauden avajaisten kunniaksi turhat läsyt pois nurkista. Kaikissa kiekoissa meikäläisen tussit pohjassa.
Kaupat onnistuu kasvotusten pääkaupunkiseudulla, mutta postikin kulkee.
Hinnat sisältävät postituskulut Suomen sisällä 1.lk:n kirjepostissa. Hinnat rivien lopuissa.
Uusia odotellessa.
KUNTOTAULUKKO:
10/10 uusi käyttämätön kiekko
9/10 muutamia kertoja testiheitetty kiekko, ei siis varsinaisesti peli/treenikäytössä ollut koskaan. Ei jälkiä tai aivan minimaalisia kosmeettisia sellaisia jotka näkyy vasta tarkkaan etsimällä, esim. valoa vasten heijastamalla. Lentorata täysin sama kuin uutena.
8/10 kymmeniä kertoja heitetty kiekko, ollut siis jo jossain määrin aktiivikäytössä radalla tai treeneissä. Normaaleja käytön jälkiä mutta ei yhtään isompaa tai syvempää naarmua tai kolosta. Lentää lähes kuin ysin tai kympin kiekot, ehkä himpun verran suoremmin. (nämä kiekot yleensä just siinä sweet spotissa josta kuluneista kiekoista diggaavat käyttää)
7/10 jo pidempään käytössä ollut, ja se näkyy, voi olla pari isompaakin skraidua mutta ei mitään älytöntä. Jo näkyvästi alivakaampi kuin uutena, silti monelle vielä käyttiskiekko jos haluaa alivakaamman version tietystä mallista.
Ostakaahan pois kuleksimasta!
UUTTA KIEKKOA TAAS KIERROSSA. OLE NOPEA!
-
XS - Elite X FlyeDye - (1.0) - 174g - Värjätty - 8,5/10 6€ tuo mulle.
E: Ja Star Lycan
-
Laitoin ehkä YV:n? Tuntuu jostain syystä (varmaan oma netti) pätkivän niin pahasti että en ole varma lähtikö se matkaan.. Jos ei niin tuon pinkin Star SL voisin ostaa kuljeksimasta, laita tilinumeroa vaikka maililla mikko vou ät gmail piste com. Ei välejä ja piste on . jne :)
-
Listan myydyt poistettu. Vielä on snadi läjä jäljellä. Eteenkin Discraftin hienoja FlyeDye-kiekkoja viel pari jäljellä.
Hinnat postikuluineen!
-
Myydyt poistettu listalta. Vielä olis pari mageeta FlyeDye-pannua, sekä blissuja tyrkyllä.
-
YV laitettu
-
Myytyjä poistettu. Vielä muutama jäljellä.
-
Myydyt poistettu. Aihetta muokattu. Kiitokset tähänastisille kauppakumppaneille! + laitettu
-
Vielä yksi kiekko jäljellä!