Frisbeegolf-forum.fi

Frisbeemarkkinat => Frisbeemarkkinat => Topic started by: denvine on 19.08.13 - klo:22:37

Title: M: Innova Ape Blizzu
Post by: denvine on 19.08.13 - klo:22:37
Kesäkaude avajaisten kunniaksi turhat läsyt pois nurkista. Kaikissa kiekoissa meikäläisen tussit pohjassa.
Kaupat onnistuu kasvotusten pääkaupunkiseudulla, mutta postikin kulkee.

Hinnat sisältävät postituskulut Suomen sisällä 1.lk:n kirjepostissa. Hinnat rivien lopuissa.


INNOVA
Ape - Champion Blizzard - (13/5/0/4) - 159g - Keltainen - 9,5/10 7€


KUNTOTAULUKKO:

10/10 uusi käyttämätön kiekko

9/10 muutamia kertoja testiheitetty kiekko, ei siis varsinaisesti peli/treenikäytössä ollut koskaan. Ei jälkiä tai aivan minimaalisia kosmeettisia sellaisia jotka näkyy vasta tarkkaan etsimällä, esim. valoa vasten heijastamalla. Lentorata täysin sama kuin uutena.

8/10 kymmeniä kertoja heitetty kiekko, ollut siis jo jossain määrin aktiivikäytössä radalla tai treeneissä. Normaaleja käytön jälkiä mutta ei yhtään isompaa tai syvempää naarmua tai kolosta. Lentää lähes kuin ysin tai kympin kiekot, ehkä himpun verran suoremmin. (nämä kiekot yleensä just siinä sweet spotissa josta kuluneista kiekoista diggaavat käyttää)

7/10 jo pidempään käytössä ollut, ja se näkyy, voi olla pari isompaakin skraidua mutta ei mitään älytöntä. Jo näkyvästi alivakaampi kuin uutena, silti monelle vielä käyttiskiekko jos haluaa alivakaamman version tietystä mallista.
 

Ostakaahan pois kuleksimasta!
Title: Vs: Myydään uudenveroisia midareita ja draivereita
Post by: thomaca on 24.08.13 - klo:08:57
Voin ostaa tuon Innova Groove kiekon.
Title: Vs: Myydään uudenveroisia midareita ja draivereita
Post by: kmahlama on 24.08.13 - klo:09:55
Moi! Ostan tuon titanium waspin.
Title: Vs: Myydään uudenveroisia midareita ja draivereita
Post by: Discboy_99 on 24.08.13 - klo:10:27
Moi! Ostan tuon titanium waspin.

Et välttämättä ;)
Title: Vs: Myydään uudenveroisia midareita ja draivereita
Post by: kmahlama on 24.08.13 - klo:10:34
Voin tulla tänään tai huomenna esim.
talista hakemaan  :)
Title: Vs: Myydään uudenveroisia midareita ja draivereita
Post by: denvine on 24.08.13 - klo:14:11
Voin ostaa tuon Innova Groove kiekon.

Groove menee teikäläiselle. Laitoin YV:tä
Title: Vs: Myydään uudenveroisia midareita ja draivereita
Post by: denvine on 24.08.13 - klo:14:12
Moi! Ostan tuon titanium waspin.

Wasp sinulle. Laitoin YV:tä
Title: Vs: Myydään uudenveroisia midareita ja draivereita
Post by: denvine on 25.08.13 - klo:01:32
Listalta poistettu myydyt ja muutamia uusia lisätty. Hinnat nyt tuotekohtaisesti.
Title: Vs: Myydään uudenveroisia sekä vähän käytettyjä kiekkoja!
Post by: AnTsOn on 25.08.13 - klo:05:06
Yv laitettu
Title: Vs: Myydään uudenveroisia sekä vähän käytettyjä kiekkoja!
Post by: denvine on 26.08.13 - klo:19:24
Vielä olis 4 midaria jäljellä tästä jaosta. Osta omasi, sillä vähiin käy... ennen kuin loppuu.
Title: Vs: Myydään uudenveroisia sekä vähän käytettyjä kiekkoja!
Post by: denvine on 05.09.13 - klo:22:10
Viel olis midarit jäljellä. Hintoja laskettu.

Pian tulossa Discmania Maniac P-Lineä nippu myyntiin. Laita viestiä jos kiinnostelee 5kpl 175g hyväkuntoisia mutta sisäänajettuja puttereita.
Title: Vs: Myydään uudenveroisia sekä vähän käytettyjä kiekkoja!
Post by: napati on 05.09.13 - klo:22:31
Voisin tuon GMn ottaa postilla treelle! Pistän yvn.
Title: Vs: Myydään uudenveroisia sekä vähän käytettyjä kiekkoja!
Post by: denvine on 06.09.13 - klo:22:23
GM myyty. Listaa päivitetty.
Title: Vs: Myydään hyväkuntoisia puttereita ja midareita!
Post by: Isomaa on 09.09.13 - klo:09:11
Minulle maistuisi maniacit. Butjettina 20e eli 4 voisin varmuudella ottaa. 5 jos saan :)
Title: Vs: Myydään hyväkuntoisia puttereita ja midareita!
Post by: denvine on 09.09.13 - klo:21:06
Minulle maistuisi maniacit. Butjettina 20e eli 4 voisin varmuudella ottaa. 5 jos saan :)

Valitettavasti Maniacit meni nopiasti. Eivät kerenneet kauaa listalla vanheta.

Listaa päivitetty.
Title: Vs: Myydään uudenveroisia sekä vähän käytettyjä kiekkoja!
Post by: denvine on 10.09.13 - klo:10:52
Kasa lättyjä lisätty listalle. Nopee kandee olla.  ;)
Title: Vs: Myydään uudenveroisia sekä vähän käytettyjä kiekkoja!
Post by: denvine on 10.09.13 - klo:21:54
Lista hupenee nopiasti
Title: Vs: Myydään uudenveroisia sekä vähän käytettyjä kiekkoja!
Post by: denvine on 11.09.13 - klo:21:01
Listalta poistettu myydyt. Hintoja päivitetty.
Title: Vs: Myydään uudenveroisia sekä vähän käytettyjä kiekkoja!
Post by: denvine on 13.09.13 - klo:13:52
Jälleen listalta myydyt poistettu ja pieni ALE-hinnoittelu laitettu 13. perjantain kunniaksi! :D
Title: Vs: Myydään snadi setti kiekkoja!
Post by: denvine on 19.09.13 - klo:07:58
Listaa päivitetty. Vielä muutama jäljellä.
Title: Vs: Myydään snadi setti kiekkoja!
Post by: denvine on 20.09.13 - klo:23:48
Myydyt poistettu listalta
Title: Vs: Myydään snadi setti kiekkoja!
Post by: TUPI on 21.09.13 - klo:01:18
Moro, ottasin ton Orcin, Starfiren ja Spiderin, laitan yv..

-Tuomas
Title: Vs: Myydään snadi setti kiekkoja!
Post by: denvine on 21.09.13 - klo:09:05
Moro, ottasin ton Orcin, Starfiren ja Spiderin, laitan yv..

-Tuomas

Tämähän käy. Sain viestisi, eli homma rullaamaan.
Title: Vs: Myydään hyväkuntoisia kiekkoja!
Post by: denvine on 27.09.13 - klo:09:42
Taas on listaa päivitetty ja uusia lisätty iso kasa. Poimi omasi!
Title: Vs: Myydään hyväkuntoisia kiekkoja!
Post by: denvine on 29.09.13 - klo:21:37
Myytyjä poistettu ja pari hintaa alennettu
Title: Vs: Myydään hyväkuntoisia kiekkoja!
Post by: Pasiant on 29.09.13 - klo:21:56
yv...koskien viking ja archon
Title: Vs: Myydään hyväkuntoisia kiekkoja!
Post by: denvine on 30.09.13 - klo:20:09
Vielä olis kolme kiekkoa jäljellä.
Title: Vs: Myydään hyväkuntoisia kiekkoja!
Post by: denvine on 01.10.13 - klo:14:40
Vielä olis kaks CD Crazea jäljellä.
Title: Vs: Myydään hyväkuntoisia kiekkoja! *MYYTY*
Post by: denvine on 01.10.13 - klo:20:35
Kiekot myyty jälleen. Kiitoksia osallistuneille! Katsellaan taas myöhemmin lisää, jahka testirundeilta vapautuu uutta lötää kiertoon.
Title: Vs: Myydään hyväkuntoisia kiekkoja!
Post by: denvine on 20.10.13 - klo:20:09
Nyt on hyvä nippu uusia kiekkoja poistossa. Mukana muutama erikoisuuskin. Nopeat syövät hitaat... jälleen!  :D
Title: Vs: Myydään hyväkuntoisia kiekkoja!
Post by: Nystrom on 20.10.13 - klo:20:21
Latitude 64 - Pure - Zero Line Soft (3/3/-1/1) 175g - punainen - 8/10 5€ ostan
Title: Vs: Myydään hyväkuntoisia kiekkoja!
Post by: denvine on 21.10.13 - klo:09:40
Puret myyty. Nopsasti menee mutta vielä on draiverit jäljellä.
Title: Vs: M: Discraft, Innova ja Latitude - lihakoukkuja ja spessuja
Post by: denvine on 22.10.13 - klo:07:34
Myydyt poistettu ja listaa päivitetty. Hyvä kasa lihakoukkuja tyrkyllä.
Title: Vs: M: Discraft ja Latitude - käyttämättömiä
Post by: denvine on 22.10.13 - klo:18:58
lista hupenee
Title: Vs: M: -
Post by: denvine on 29.10.13 - klo:20:51
Kaikki myyty. Katsotaan myöhemmin lisää. Kiitokset osallistujille.
Title: M: Innova Ape Blizzu
Post by: denvine on 21.04.14 - klo:18:13
Kesäkauden avajaisten kunniaksi turhat läsyt pois nurkista. Kaikissa kiekoissa meikäläisen tussit pohjassa.
Kaupat onnistuu kasvotusten pääkaupunkiseudulla, mutta postikin kulkee.

Hinnat sisältävät postituskulut Suomen sisällä 1.lk:n kirjepostissa. Hinnat rivien lopuissa.

Uusia odotellessa.

KUNTOTAULUKKO:

10/10 uusi käyttämätön kiekko

9/10 muutamia kertoja testiheitetty kiekko, ei siis varsinaisesti peli/treenikäytössä ollut koskaan. Ei jälkiä tai aivan minimaalisia kosmeettisia sellaisia jotka näkyy vasta tarkkaan etsimällä, esim. valoa vasten heijastamalla. Lentorata täysin sama kuin uutena.

8/10 kymmeniä kertoja heitetty kiekko, ollut siis jo jossain määrin aktiivikäytössä radalla tai treeneissä. Normaaleja käytön jälkiä mutta ei yhtään isompaa tai syvempää naarmua tai kolosta. Lentää lähes kuin ysin tai kympin kiekot, ehkä himpun verran suoremmin. (nämä kiekot yleensä just siinä sweet spotissa josta kuluneista kiekoista diggaavat käyttää)

7/10 jo pidempään käytössä ollut, ja se näkyy, voi olla pari isompaakin skraidua mutta ei mitään älytöntä. Jo näkyvästi alivakaampi kuin uutena, silti monelle vielä käyttiskiekko jos haluaa alivakaamman version tietystä mallista.
 

Ostakaahan pois kuleksimasta!

UUTTA KIEKKOA TAAS KIERROSSA. OLE NOPEA!
Title: Vs: M: Innova, Discraft, Latitude - Hyväkuntoisia pannuja
Post by: Avantasia on 22.04.14 - klo:20:17
XS - Elite X FlyeDye - (1.0) - 174g - Värjätty - 8,5/10 6€ tuo mulle.

E: Ja Star Lycan
Title: Vs: M: Innova, Discraft, Latitude - Hyväkuntoisia pannuja
Post by: PERA on 22.04.14 - klo:22:41
Laitoin ehkä YV:n? Tuntuu jostain syystä (varmaan oma netti) pätkivän niin pahasti että en ole varma lähtikö se matkaan.. Jos ei niin tuon pinkin Star SL voisin ostaa kuljeksimasta, laita tilinumeroa vaikka maililla mikko vou ät gmail piste com. Ei välejä ja piste on . jne  :)
Title: Vs: M: Innova, Discraft, Latitude - Hyväkuntoisia pannuja
Post by: denvine on 24.04.14 - klo:21:29
Listan myydyt poistettu. Vielä on snadi läjä jäljellä. Eteenkin Discraftin hienoja FlyeDye-kiekkoja viel pari jäljellä.

Hinnat postikuluineen!
Title: Vs: M: Discraft FlyeDye, Innova Ape ja Dominator, Blizzuja - Hyväkuntoisia pannuja
Post by: denvine on 29.04.14 - klo:19:24
Myydyt poistettu listalta. Vielä olis pari mageeta FlyeDye-pannua, sekä blissuja tyrkyllä.
Title: Vs: M: Discraft FlyeDye, Innova Ape ja Dominator, Blizzuja - Hyväkuntoisia pannuja
Post by: mettänen on 30.04.14 - klo:10:03
YV laitettu
Title: Vs: M: Discraft FlyeDye, Innova Ape ja Dominator, Blizzuja - Hyväkuntoisia pannuja
Post by: denvine on 04.05.14 - klo:19:54
Myytyjä poistettu. Vielä muutama jäljellä.
Title: Vs: M: Discraft FlyeDye Stratus, Xpress ja Innova Ape Blizzu - Hyväkuntoisia pannuja
Post by: denvine on 05.05.14 - klo:19:01
Myydyt poistettu. Aihetta muokattu. Kiitokset tähänastisille kauppakumppaneille! + laitettu
Title: Vs: M: Innova Ape Blizzu
Post by: denvine on 10.05.14 - klo:17:59
Vielä yksi kiekko jäljellä!