Frisbeegolf-forum.fi

Frisbeemarkkinat => Frisbeemarkkinat => Topic started by: Kosa on 02.09.13 - klo:13:13

Title: Discmania S-Line P2 First Run 175g *MYYTY*
Post by: Kosa on 02.09.13 - klo:13:13
(https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/602854_10151813068993286_1000588098_n.jpg)

Discmania S-Line P2 Pro putteri First Run *UUSI*

Väri: Keltainen
Paino: 175g
Kunto: 10/10
Hinta: 12€ MYYTY !

UUSI JA HEITTÄMÄTÖN KIEKKO !
EI TUSSIA JA TARRA VIELÄ POHJASSA !

-Postikulut 1,70€/kiekko (1.luokka)
-Kiekko sijaitsee Kotkassa

Myös vaihtoja voi ehdotella. Tarjoa!
Title: ---
Post by: Kosa on 02.09.13 - klo:17:17
Champion Wraith jäljellä enää!
Title: ---
Post by: Kosa on 02.09.13 - klo:22:06
Kaikki myyty ! Kiekot lähtee huomenna postiin. Kiitokset ostajille !
Title: Vs: Discmania S-Line P2 First Run 175g *uusi/heittämätön* KUVA
Post by: Kosa on 04.09.13 - klo:11:50
Lisätty P2 myyntiin.

MYYTY