Frisbeegolf-forum.fi
Frisbeemarkkinat => Frisbeemarkkinat => Topic started by: Kosa on 02.09.13 - klo:13:13
-
(https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/602854_10151813068993286_1000588098_n.jpg)
Discmania S-Line P2 Pro putteri First Run *UUSI*
Väri: Keltainen
Paino: 175g
Kunto: 10/10
Hinta: 12€ MYYTY !
UUSI JA HEITTÄMÄTÖN KIEKKO !
EI TUSSIA JA TARRA VIELÄ POHJASSA !
-Postikulut 1,70€/kiekko (1.luokka)
-Kiekko sijaitsee Kotkassa
Myös vaihtoja voi ehdotella. Tarjoa!
-
Champion Wraith jäljellä enää!
-
Kaikki myyty ! Kiekot lähtee huomenna postiin. Kiitokset ostajille !
-
Lisätty P2 myyntiin.
MYYTY