Frisbeegolf-forum.fi

Frisbeemarkkinat => Frisbeemarkkinat => Topic started by: Jouni on 10.09.13 - klo:16:27

Title: Vaihdetaan kiekkoja MVP:n kiekkoihin
Post by: Jouni on 10.09.13 - klo:16:27
Vaihdetaan MVP:n Neutron-muovisiin kiekkoihin, tapauksesta riippuen voin maksaa jokusen euron väliä:

Innova dx Valkyrie 168g, vähän peruskulumaa ja yksi vähän isompi lovi/lommo (näkyy vasemmassa yläkulmassa), tussiton. 6/10.

Innova dx Teebird 147g, vain hiekkatekonurmella heitetty joten ei mitään isoja lovia mutta kulunut kuitenkin, tussiton. 6/10.

Discmania C-line P1 175g, hyvin vähän heitetty, pikkuisen naarmuinen ja kuulakärkikynällä nimi pohjassa ja numero rimmissä. 8/10.

Discmania P-line MD2 176g, kulunut, stämppi vähän haalistunut. Tussilla kirjoittu reippaankokoinen nimi ja numero pohjassa. 6/10.

Discmania D-line P2 172g, oranssi. UUSI.

Vaihto Jyväskylässä (tai lähiseutujen radoilla), tai postitus.

(https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/1234819_317511675059097_1284394314_n.jpg)
Title: Vs: Vaihdetaan kiekkoja MVP:n kiekkoihin (myyntikin onnistuu)
Post by: Jouni on 14.09.13 - klo:22:58
Lisätty kiekkoja!
Title: Vs: Vaihdetaan kiekkoja MVP:n kiekkoihin (myyntikin onnistuu)
Post by: RtS on 15.09.13 - klo:21:55
Yv lähetetty.
Title: Vs: Vaihdetaan kiekkoja MVP:n kiekkoihin (myyntikin onnistuu)
Post by: Jouni on 16.09.13 - klo:22:25
Poistettu myydyt. Vielä löytyy kiekkoja, lisäkuvia pyynnöstä.

Launtaina myyntiin tullee pari Ace Race 2013 kiekkoa, painot ja värit vielä tuntemattomia, kunto toivottavasti hyvä. ;)
Title: Vs: Vaihdetaan kiekkoja MVP:n kiekkoihin (myyntikin onnistuu)
Post by: Jouni on 21.09.13 - klo:15:01
Pari uutta kiekkoa tarjolle ja vanhojenkin hintoja tarkastettu.
Title: Vs: Vaihdetaan kiekkoja MVP:n kiekkoihin (myyntikin onnistuu)
Post by: ThunderviK on 21.09.13 - klo:15:10
vaihdatko ace race kiekon ( painavempi ) Innova Star Destroyer 175g ?
Title: Vs: Vaihdetaan kiekkoja MVP:n kiekkoihin (myyntikin onnistuu)
Post by: keep_it_real on 21.09.13 - klo:23:14
http://ville-uurainen.blogspot.fi/p/markkinat.html

Multa löytyis kaks pimeässä hohtavaa midaria (Vector & Axis). Vaihtuuko Ace Race kiekkoihin? :)
Title: Vs: Vaihdetaan kiekkoja MVP:n kiekkoihin (myyntikin onnistuu)
Post by: Jouni on 22.09.13 - klo:16:57
Ace race -kiekot ehti mennä kaupaksi jo facebookin kautta. Ja Fever meni myös.
Title: Vs: Vaihdetaan kiekkoja MVP:n kiekkoihin
Post by: Jouni on 24.09.13 - klo:12:40
Lisätty uusi P2, vain vaihto MVP:n kiekkoihin, esim. Anode tai hakattu Amp kiinnostaa.