Frisbeegolf-forum.fi
Frisbeegolf-keskustelu => Välinekeskustelu => Topic started by: kiekonvaihtaja on 15.09.13 - klo:20:36
-
Moi! vaihdan seuraavat kiekot:
Innova champion Firebird 175g (punainen)
champion Beast 171g (dyed - kysy kuvaa sähköpostin kautta)
Innova champion Beast 169g 8,5/10 (lila)
Innova DX Aviar 175g (Perus putteri kuluma ei isompia klommoja)
Innova champion SHARK3 First run 180g (punainen) 9/10
Innova star Orc 169g (pinkki) 8/10
-
Moro! Laitoit tämän väärälle alueelle, pitäis olla Frisbeemarkkinat-osiossa :)
-
Joo siirtämään vaan. Mutta ei ne pikku mokat täällä haittaa.
-
miten alue vaihdetaan en ainakaan ite löydä mistään aluuen asetusta :-[
-
Teet ilmoituksen uudestaan (copy -> paste) tuonne markkina puolelle.