Frisbeegolf-forum.fi
Frisbeemarkkinat => Frisbeemarkkinat => Topic started by: ThunderviK on 22.09.13 - klo:10:19
-
Laitetaan Innova Star Destroyer 175g kunto sanoisin on 9/10 vaihtoon .. Vaihdossa kiinnostais ainaki enimmäkseen Discraft Ace Race 2013 kiekko suht painavana yksilönä.. Tarjotkaa yv:nä muitakin mitä mieleen juolahtaa :)
-
Vaihdettu / myyty!