Frisbeegolf-forum.fi

Frisbeemarkkinat => Frisbeemarkkinat => Topic started by: ThunderviK on 22.09.13 - klo:10:19

Title: vaihtoon!!!
Post by: ThunderviK on 22.09.13 - klo:10:19
Laitetaan Innova Star Destroyer 175g kunto sanoisin on 9/10 vaihtoon .. Vaihdossa kiinnostais ainaki enimmäkseen Discraft Ace Race 2013 kiekko suht painavana yksilönä..  Tarjotkaa yv:nä muitakin mitä mieleen juolahtaa :)
Title: Vs: vaihtoon!!!
Post by: ThunderviK on 24.09.13 - klo:16:39
Vaihdettu / myyty!