Frisbeegolf-forum.fi

Frisbeemarkkinat => Frisbeemarkkinat => Topic started by: Dustee on 23.09.13 - klo:08:50

Title: Myydään tai vaihdetaan
Post by: Dustee on 23.09.13 - klo:08:50
(http://img.tapatalk.com/d/13/09/23/7a3e4e4y.jpg)

Latitude Spike Zero 175g 7/10 6€
Discmania p1 P-line 170g? 7/10 7€
Innova Champion Shark 180g 8/10 8€
Discraft Avenger SS Pro-D 7/10 6€
Innova Champion Wraith 170g 8/10 8€

Vaihdossa kelpaa westsiden kiekot, muut kuin BT muoviset ja Roc eri mallit..
Tarjoukset yksityis viestillä..

Kiekot Hyvinkää - Hämeenlinna väliltä noudettavissa sovittaessa muuten postit 1,5€/kiekko.
Title: Vs: Myydään tai vaihdetaan
Post by: kiekonvaihtaja on 23.09.13 - klo:22:13
ton spiken voin ostaa pois