Frisbeegolf-forum.fi

Frisbeemarkkinat => Frisbeemarkkinat => Topic started by: JoelP on 24.09.13 - klo:21:16

Title: Rit Dye Black
Post by: JoelP on 24.09.13 - klo:21:16
Kaksi pakettia Rit Black Dyeta, jauhomainen versio tuotteesta. Ei soveltunut omaan käyttötarkoitukseen (auton muoviosien värjäykseen, muovilaatu ei soveltunut kovin hyvin värjättäväksi), joten nämä joutaa parempaan käyttöön.

Hp. 25€ sisältäen toimituskulut Suomeen.

Minut tavoittaa hyvin numerosta o4o4118oo6 klo 16-20 välisenä aikana, soittamalla tai tekstiviestillä, tai laittamalla yksityisviestiä.
Title: Vs: Rit Dye Black
Post by: gorbanouski on 24.09.13 - klo:22:24
Yyveetä...