Frisbeegolf-forum.fi
Frisbeegolf-keskustelu => Radoilla tapahtuu => Topic started by: Mfisbee on 04.10.13 - klo:08:43
-
olen menossa pelloon pelaan naamivaaraan viikon lopuksi
olisiko jollain kokemuksia tästä radasta?
-
Jeps. Muutama viikko sitten saatiin laajennus valmiiksi, mutta uudet opasteet puuttuvat vielä. Hae etukäteen webistä ratakartta (http://www.jokivartiset.com/files/naamivaara2013_pro.jpg) puhelimeen tai paperille, niin pitäis pärjätä hyvin. Ja laita kiessin jälkeen tulokset DGS:n, niin saadaan vähän statseja. :)
-
olen menossa pelloon pelaan naamivaaraan viikon lopuksi
olisiko jollain kokemuksia tästä radasta?
Viime viikonloppuna kävin kierroksen nakkelemassa ja voin kyllä suositella :)
-
kiitos neuvoita erityisesti riddylle
nyt on kartta puhelimessa.
lupaan ladata tulokset DGS:n
-
Pari viikkoa sitten käytiin tuolla ja ihan hyvältä se vaikutti. Mukavan vaihtelevia väyliä ja kauniita maisemia. Iso miinus tulee kahden väylän kohdalla, missä on revitelty oikein kunnolla OB:n kanssa. Kumpikin väylä meni omaan "top10 paskimmat väylät ever"-kategoriaan. Kyseessä siis 13. ja 17. Tiit olivat ihan hyvät, tosin hieman liian lyhyet omaan makuun.
-
OK pitaa vähän sitten varoa niitä väyliä.
-
nyt on käyty kokeilemassa.
tulos ei päätä huimaa +17
mutta olikin vasta toinen kerta kun kiersin jonkin radan.
nyt oiskin tarkoitus kiertää vielä ennen talvea levin ja äkäslompolon radat.
-
Osaisiko joku sanoa voiko naamivaarassa heittää talvisin kun olen ehkä siellä päin liikkumassa ja ois kiva varautua etukäteen jos voi.
-
Osaisiko joku sanoa voiko naamivaarassa heittää talvisin kun olen ehkä siellä päin liikkumassa ja ois kiva varautua etukäteen jos voi.
Rata on käytettävissä myös talvella, mutta pari asiaa täytyy huomioida. Alueella liikkuu suhteellisen paljon hiihtäjiä, joten heidän suhteensa erityistä tarkkaavaisuutta ja varovaisuutta. Tämä koskee lähinnä väyliä 10, 11 ja 15. Toiseksi noille korkeuksille kertyy yleensä lunta aika roimasti eli reippaasti. Metrin hangessa pelaaminen vaatii keskimääräistä enemmän intoa. Viime talvena ei ainakaan juuri paikallisia näkynyt radalla, mutta tilanne voi tietysti muuttua. Voisin oikeastaan laittaa pyyntöä eteenpäin, että kävisivät jossain vaiheessa ajelemassa tampparilla vähän uraa väylillekin.
-
Loistavaa!!!
serkun kanssa on kyllä intoa pelata vaikka metrisessä hangessa ja kiitos hiihtämään äjistä varoittamisesta.
takuulla tulen tänä talvena pelaamaan koska,olen muutenkin Pellossa liikkumassa.
-
Loistavaa!!!
serkun kanssa on kyllä intoa pelata vaikka metrisessä hangessa ja kiitos hiihtämään äjistä varoittamisesta.
takuulla tulen tänä talvena pelaamaan koska,olen muutenkin Pellossa liikkumassa.
Minullaki Pellossa käyntiä kun on tuo anoppila siellä, eli voipi olla että tulee talvellakin käytyä rataa kiertämässä :)
-
Missä kunnossa rata on nyt huomenna ois tarkoitus käydä heittelemässä
onko siellä mitään jälkiä vai pitääkö kahlata umpi hangessa.
-
Missä kunnossa rata on nyt huomenna ois tarkoitus käydä heittelemässä
onko siellä mitään jälkiä vai pitääkö kahlata umpi hangessa.
Onkos siellä kauheena lunta? Täältä Oulusta tulossa Pelloon viikonlopuksi ja tekis mieli kiertämään rataa :)
-
Onkos siellä kauheena lunta? Täältä Oulusta tulossa Pelloon viikonlopuksi ja tekis mieli kiertämään rataa :)
Kirkonkylällä näyttäis olevan puoli metriä.
-
Onkos siellä kauheena lunta? Täältä Oulusta tulossa Pelloon viikonlopuksi ja tekis mieli kiertämään rataa :)
Kirkonkylällä näyttäis olevan puoli metriä.
Onhan tuota sitten aivan riittämiin vielä.
-
Onkos siellä kauheena lunta? Täältä Oulusta tulossa Pelloon viikonlopuksi ja tekis mieli kiertämään rataa :)
Kuuleman mukaan maastossa on noin 50cm lunta, kuten Ristokin tuossa mainitsi. Avoimen rinteen puolella ilmeisesti paljon vähemmän, mutta silti... Ota sukset tai lumikengät mukaan. :)
Pitääpä nyt tässäkin ketjussa mainostaa: Naamivaarassa kisaillaan (http://www.jokivartiset.com/frisbeegolf/naamivaara-2-0-avajaiset/) 24.05.!
-
Pääsiäisen aikana putosi Naamivaarassakin lumen määrä puoleen aiemmasta. Kaikki heittopaikat on lapioitu auki ja metsäisemmät väylät ovat täysin sulana. Avoimilla paikoilla lunta on ehkä max 30 senttiä ja sekin lähtee nopeasti, jos säät jatkuvat näin lämpimänä.
-
Pääsiäisen aikana putosi Naamivaarassakin lumen määrä puoleen aiemmasta. Kaikki heittopaikat on lapioitu auki ja metsäisemmät väylät ovat täysin sulana. Avoimilla paikoilla lunta on ehkä max 30 senttiä ja sekin lähtee nopeasti, jos säät jatkuvat näin lämpimänä.
Vappuna ois taas tarkotus tull Pelloon ja rata luultavasti aika pelattavassa kunnossa jo? :)
-
Tänään nakkelemaan Naamivaaraan, toivottavasti ei tarvi hukata kiekkoja... :d
-
Suuri osa rata-alueesta on jo sulana, mutta kumisaappaita suositeltiin edelleen varustukseksi.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Juu oli kyllä kuivaa ja pikkasen sielä sun täälä lunta. Olipa mukava kiertää Naamivaaran rata kun Toppilaa vaan jauhanu tässä keväästä :) tulos +6..
-
Lauantaina 13.9.2014 hukattu 8 tai 9 väylällä valkoinen pro destroyer. Kiekossa lukee J-M Bask ja 0456511727. Löytäjä voi viedä kiekon väylänvarrentie 7 C punaisen mökin portaille tai soittaa minulle niin sovitaan palautuksista. Kiitos!
-
Naamivaarassa järjestetään kaksipäiväinen kevätkisa 22.-23.05.2015!
(http://www.jokivartiset.com/wp-content/uploads/2015/03/kisajuliste_tn.jpg) (http://www.jokivartiset.com/wp-content/uploads/2015/03/kisajuliste_v1.jpg)
Formaatti on viime vuodelta tuttu. Perjantaina pelataan kaikille avoin parigolf-kisa ja lauantaina kahden kierroksen yksilökisa. Tapahtumaa ovat tukemassa Westside Discs ja Powergrip!
Ilmoittautuminen avautuu 31.03. klo 18. Lisätietoja kisasivulla (http://www.jokivartiset.com/frisbeegolf/naamivaara-open-2015/) ja facebookissa (https://www.facebook.com/events/825106344192439).