Frisbeegolf-forum.fi

Frisbeegolf-keskustelu => Radoilla tapahtuu => Topic started by: Mfisbee on 04.10.13 - klo:08:43

Title: pellon naamivaara
Post by: Mfisbee on 04.10.13 - klo:08:43
olen menossa pelloon pelaan naamivaaraan viikon lopuksi


olisiko jollain kokemuksia tästä radasta?
Title: Vs: pellon naamivaara
Post by: riddy on 04.10.13 - klo:09:47
Jeps. Muutama viikko sitten saatiin laajennus valmiiksi, mutta uudet opasteet puuttuvat vielä. Hae etukäteen webistä ratakartta (http://www.jokivartiset.com/files/naamivaara2013_pro.jpg) puhelimeen tai paperille, niin pitäis pärjätä hyvin. Ja laita kiessin jälkeen tulokset DGS:n, niin saadaan vähän statseja. :)
Title: Vs: pellon naamivaara
Post by: Temppa on 04.10.13 - klo:09:58
olen menossa pelloon pelaan naamivaaraan viikon lopuksi


olisiko jollain kokemuksia tästä radasta?

Viime viikonloppuna kävin kierroksen nakkelemassa ja voin kyllä suositella :)
Title: Vs: pellon naamivaara
Post by: Mfisbee on 04.10.13 - klo:11:05
kiitos neuvoita erityisesti riddylle
nyt on kartta puhelimessa.
lupaan ladata tulokset DGS:n
Title: Vs: pellon naamivaara
Post by: tapioe on 04.10.13 - klo:11:44
Pari viikkoa sitten käytiin tuolla ja ihan hyvältä se vaikutti. Mukavan vaihtelevia väyliä ja kauniita maisemia. Iso miinus tulee kahden väylän kohdalla, missä on revitelty oikein kunnolla OB:n kanssa. Kumpikin väylä meni omaan "top10 paskimmat väylät ever"-kategoriaan. Kyseessä siis 13. ja 17. Tiit olivat ihan hyvät, tosin hieman liian lyhyet omaan makuun.
Title: Vs: pellon naamivaara
Post by: Mfisbee on 04.10.13 - klo:12:06
OK pitaa vähän sitten varoa niitä väyliä.
Title: Vs: pellon naamivaara
Post by: Mfisbee on 07.10.13 - klo:08:51
nyt on käyty kokeilemassa.
tulos ei päätä huimaa +17
mutta olikin vasta toinen kerta kun kiersin jonkin radan.
nyt oiskin tarkoitus kiertää vielä ennen talvea levin ja äkäslompolon radat.
Title: Vs: pellon naamivaara
Post by: Mfisbee on 06.11.13 - klo:17:59
Osaisiko joku sanoa voiko naamivaarassa heittää talvisin kun olen ehkä siellä päin liikkumassa ja ois kiva varautua etukäteen jos voi.
Title: Vs: pellon naamivaara
Post by: riddy on 06.11.13 - klo:20:34
Osaisiko joku sanoa voiko naamivaarassa heittää talvisin kun olen ehkä siellä päin liikkumassa ja ois kiva varautua etukäteen jos voi.

Rata on käytettävissä myös talvella, mutta pari asiaa täytyy huomioida. Alueella liikkuu suhteellisen paljon hiihtäjiä, joten heidän suhteensa erityistä tarkkaavaisuutta ja varovaisuutta. Tämä koskee lähinnä väyliä 10, 11 ja 15. Toiseksi noille korkeuksille kertyy yleensä lunta aika roimasti eli reippaasti. Metrin hangessa pelaaminen vaatii keskimääräistä enemmän intoa. Viime talvena ei ainakaan juuri paikallisia näkynyt radalla, mutta tilanne voi tietysti muuttua. Voisin oikeastaan laittaa pyyntöä eteenpäin, että kävisivät jossain vaiheessa ajelemassa tampparilla vähän uraa väylillekin.
Title: Vs: pellon naamivaara
Post by: Mfisbee on 07.11.13 - klo:14:39
Loistavaa!!! 
serkun kanssa on kyllä intoa pelata vaikka metrisessä hangessa ja kiitos hiihtämään äjistä varoittamisesta.
takuulla tulen tänä talvena pelaamaan koska,olen muutenkin Pellossa liikkumassa.
Title: Vs: pellon naamivaara
Post by: Temppa on 21.11.13 - klo:19:32
Loistavaa!!! 
serkun kanssa on kyllä intoa pelata vaikka metrisessä hangessa ja kiitos hiihtämään äjistä varoittamisesta.
takuulla tulen tänä talvena pelaamaan koska,olen muutenkin Pellossa liikkumassa.


Minullaki Pellossa käyntiä kun on tuo anoppila siellä, eli voipi olla että tulee talvellakin käytyä rataa kiertämässä :)
Title: Vs: pellon naamivaara
Post by: Mfisbee on 23.12.13 - klo:12:02
Missä kunnossa rata on nyt huomenna ois tarkoitus käydä heittelemässä
onko siellä mitään jälkiä vai pitääkö kahlata umpi hangessa.
Title: Vs: pellon naamivaara
Post by: Temppa on 26.03.14 - klo:16:27
Missä kunnossa rata on nyt huomenna ois tarkoitus käydä heittelemässä
onko siellä mitään jälkiä vai pitääkö kahlata umpi hangessa.

Onkos siellä kauheena lunta? Täältä Oulusta tulossa Pelloon viikonlopuksi ja tekis mieli kiertämään rataa :)
Title: Vs: pellon naamivaara
Post by: RistoS on 26.03.14 - klo:16:41
Onkos siellä kauheena lunta? Täältä Oulusta tulossa Pelloon viikonlopuksi ja tekis mieli kiertämään rataa :)

Kirkonkylällä näyttäis olevan puoli metriä.
Title: Vs: pellon naamivaara
Post by: Temppa on 26.03.14 - klo:17:24
Onkos siellä kauheena lunta? Täältä Oulusta tulossa Pelloon viikonlopuksi ja tekis mieli kiertämään rataa :)

Kirkonkylällä näyttäis olevan puoli metriä.

Onhan tuota sitten aivan riittämiin vielä.
Title: Vs: pellon naamivaara
Post by: riddy on 26.03.14 - klo:17:25
Onkos siellä kauheena lunta? Täältä Oulusta tulossa Pelloon viikonlopuksi ja tekis mieli kiertämään rataa :)

Kuuleman mukaan maastossa on noin 50cm lunta, kuten Ristokin tuossa mainitsi. Avoimen rinteen puolella ilmeisesti paljon vähemmän, mutta silti... Ota sukset tai lumikengät mukaan. :)

Pitääpä nyt tässäkin ketjussa mainostaa: Naamivaarassa kisaillaan (http://www.jokivartiset.com/frisbeegolf/naamivaara-2-0-avajaiset/) 24.05.!
Title: Vs: pellon naamivaara
Post by: riddy on 22.04.14 - klo:13:47
Pääsiäisen aikana putosi Naamivaarassakin lumen määrä puoleen aiemmasta. Kaikki heittopaikat on lapioitu auki ja metsäisemmät väylät ovat täysin sulana. Avoimilla paikoilla lunta on ehkä max 30 senttiä ja sekin lähtee nopeasti, jos säät jatkuvat näin lämpimänä.
Title: Vs: pellon naamivaara
Post by: Temppa on 26.04.14 - klo:20:24
Pääsiäisen aikana putosi Naamivaarassakin lumen määrä puoleen aiemmasta. Kaikki heittopaikat on lapioitu auki ja metsäisemmät väylät ovat täysin sulana. Avoimilla paikoilla lunta on ehkä max 30 senttiä ja sekin lähtee nopeasti, jos säät jatkuvat näin lämpimänä.

Vappuna ois taas tarkotus tull Pelloon ja rata luultavasti aika pelattavassa kunnossa jo? :)
Title: Vs: pellon naamivaara
Post by: Temppa on 01.05.14 - klo:11:47
Tänään nakkelemaan Naamivaaraan, toivottavasti ei tarvi hukata kiekkoja... :d
Title: pellon naamivaara
Post by: riddy on 01.05.14 - klo:12:10
Suuri osa rata-alueesta on jo sulana, mutta kumisaappaita suositeltiin edelleen varustukseksi.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Title: Vs: pellon naamivaara
Post by: Temppa on 01.05.14 - klo:16:53
Juu oli kyllä kuivaa ja pikkasen sielä sun täälä lunta. Olipa mukava kiertää Naamivaaran rata kun Toppilaa vaan jauhanu tässä keväästä :) tulos +6..
Title: Vs: pellon naamivaara
Post by: hasamasa on 16.09.14 - klo:12:09
Lauantaina 13.9.2014 hukattu 8 tai 9 väylällä valkoinen pro destroyer. Kiekossa lukee J-M Bask ja 0456511727. Löytäjä voi viedä kiekon väylänvarrentie 7 C punaisen mökin portaille tai soittaa minulle niin sovitaan palautuksista. Kiitos!
Title: Vs: pellon naamivaara
Post by: riddy on 02.03.15 - klo:19:41
Naamivaarassa järjestetään kaksipäiväinen kevätkisa 22.-23.05.2015!

(http://www.jokivartiset.com/wp-content/uploads/2015/03/kisajuliste_tn.jpg) (http://www.jokivartiset.com/wp-content/uploads/2015/03/kisajuliste_v1.jpg)

Formaatti on viime vuodelta tuttu. Perjantaina pelataan kaikille avoin parigolf-kisa ja lauantaina kahden kierroksen yksilökisa. Tapahtumaa ovat tukemassa Westside Discs ja Powergrip!

Ilmoittautuminen avautuu 31.03. klo 18. Lisätietoja kisasivulla (http://www.jokivartiset.com/frisbeegolf/naamivaara-open-2015/) ja facebookissa (https://www.facebook.com/events/825106344192439).