Frisbeegolf-forum.fi

Frisbeegolf-keskustelu => Tekniikkakeskustelu => Topic started by: wakabunga on 18.11.13 - klo:18:29

Title: Kommentteja, mielipiteitä, vinkkejä draiviin!
Post by: wakabunga on 18.11.13 - klo:18:29
Kävin ekaa kertaa videoimassa draivia kentällä.

Vinkkejä, kommentteja, mielipiteitä?

http://www.youtube.com/watch?v=OlkTL2o8j04
Title: Vs: Kommentteja, mielipiteitä, vinkkejä draiviin!
Post by: temppa.kk on 18.11.13 - klo:19:39
http://www.frisbeegolf-forum.fi/index.php/topic,135.780.html

Tonneki vois laittaa. :)
Title: Vs: Kommentteja, mielipiteitä, vinkkejä draiviin!
Post by: wakabunga on 18.11.13 - klo:19:42
ai katos, no jos ylläpito näkee tän niin voi poistaa tän ketjun  ::)
Title: Vs: Kommentteja, mielipiteitä, vinkkejä draiviin!
Post by: temppa.kk on 18.11.13 - klo:20:04
No ei se nyt niin vakavaa oo! ;D