Frisbeegolf-forum.fi
Frisbeegolf-keskustelu => Tekniikkakeskustelu => Topic started by: wakabunga on 18.11.13 - klo:18:29
-
Kävin ekaa kertaa videoimassa draivia kentällä.
Vinkkejä, kommentteja, mielipiteitä?
http://www.youtube.com/watch?v=OlkTL2o8j04
-
http://www.frisbeegolf-forum.fi/index.php/topic,135.780.html
Tonneki vois laittaa. :)
-
ai katos, no jos ylläpito näkee tän niin voi poistaa tän ketjun ::)
-
No ei se nyt niin vakavaa oo! ;D