Frisbeegolf-forum.fi

Frisbeemarkkinat => Frisbeemarkkinat => Topic started by: jth123 on 26.11.13 - klo:10:45

Title: M: Westside Black basket + Kiekkoja
Post by: jth123 on 26.11.13 - klo:10:45
Myydään heinäkuussa ostettu kori. Takuuseen vaihdettu ylä- ja alaputki. Uudet putket vahvemmilla hitsauksilla. Nouto Oulusta. HP 120€ Onnistuu myös postin kautta ja tällöin tulee postikuluja 20€

Nollaneljänolla4173582


T. Juha

Lisätään vielä turhia kiekkoja myyntiin. Nouto tai postikulut ostajalle. Vaihdossa voi ehdottaa Flick150g, Titanium Drone 177g+, Titanium Wasp 177g+ ESP Zone 170g+, EliteZ xtreme, EliteZ predator


DRAIVERIT

INNOVA

Champion Wraith 175g oranssi           8/10         8€
Champion Wraith 171g keltainen           8/10         8€
Champion Wraith 173g vihreä            6/10         5€

Champion Beast 175g Dyed           8/10         8€
Champion Valkyrie 170g Dyed           8/10         8€
Star Valkyrie 168g oranssi              8/10                   8€   
DX Valkyrie 173g sininen              8/10                   4€
Champion Mamba 150g oranssi           4/10              3€ (2 pientä reikää keskellä ledille)
Champion Leopard 171g keltainen       8/10         8€
Blizzard Katana 150g oranssi           8/10         6€
Champion Boss 175g Dyed              8/10         8€
DX Destroyer 173g oranssi              6/10         4€

WESTSIDE
Tournament Pohj isäntä 173g vaalsin   8/10         8€
VIP Pohjan poika 173g punainen           8/10         8€

DISCMANIA
C-line PD+ 175g keltainen              4/10         3€ (2 pientä reikää keskellä ledille)

LATITUDE64
GL Vision 170g punainen               8/10         8€
Opto river 173g lime                      8/10         8€


DD
Biofusion Escape 173g oranssi           8/10         8€

DISCRAFT

EliteZ NukeSS 174g vihreä              7/10         5€
ESP Nuke 171g valkopunainen           6/10         5€
Titanium AceRace2013 166g violetti     8/10         8€

Title: Vs: M: Westside Black basket + Kiekkoja
Post by: jth123 on 26.11.13 - klo:16:09
Kuvat
Title: Vs: M: Westside Black basket + Kiekkoja
Post by: anssivaan on 26.11.13 - klo:19:58
Tää mulle kiitos!
S-line PD(heinonen) 150g punainen   7/10         5€
Title: Vs: M: Westside Black basket + Kiekkoja
Post by: Execnix on 26.11.13 - klo:20:07
Proton mediun ION 171g vihreä           8/10         6€
Blizzard Boss 135g keltainen                   8/10         6€

Minulle nämä!
Title: Vs: M: Westside Black basket + Kiekkoja
Post by: jth123 on 26.11.13 - klo:21:59
S-PD Varattu anssivaan:lle ja Execnixille ion ja blisu bossi
Title: Vs: M: Westside Black basket + Kiekkoja
Post by: jth123 on 26.11.13 - klo:23:20
5 tai useamman kiekon ostajalle EI postikuluja!
Title: Vs: M: Westside Black basket + Kiekkoja
Post by: jth123 on 27.11.13 - klo:00:03
Innova Putterit pakettina 25€ sis pk

Discraft putterit pakettina 50€ sis pk
Title: M: Westside Black basket + Kiekkoja
Post by: Jokutin on 03.12.13 - klo:17:18
Tökkäsin yv:tä parista kiekosta


Sent from my iPad using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)
Title: Vs: M: Westside Black basket + Kiekkoja
Post by: z0nss0n on 28.12.13 - klo:20:33
Tarjottu 100€ korista sis. postikulut.