Frisbeegolf-forum.fi
Frisbeemarkkinat => Frisbeemarkkinat => Topic started by: HAH on 11.12.13 - klo:19:59
-
Kaikki mennyt...
-
Kiekkoja ja kuvat lisätty.
-
Tern mulle!
-
Tern mulle!
Laitoin maksuohjeet yksityisviestinä.
-
laitoin Sharkista postia
-
Tern ja Shark myyty.
-
Hintaa tiputettu ja vaihtoehtoja lisätty.
-
Up... Flat MD2 vielä jäljellä.
-
Kaikki meni... mutta lisätäänpäs yksi C-line FD vielä vaihtoon.
-
Minkä runin FD kyseessä?
-
Kaikki meni.