Frisbeegolf-forum.fi

Frisbeemarkkinat => Frisbeemarkkinat => Topic started by: HAH on 11.12.13 - klo:19:59

Title: Kaikki meni...
Post by: HAH on 11.12.13 - klo:19:59
Kaikki mennyt...
Title: Vs: Flat MD2, Shark3 ja Tern myyntiin tai vaihto ROC3 tai Brinster TB
Post by: HAH on 12.12.13 - klo:12:02
Kiekkoja ja kuvat lisätty.
Title: Vs: Flat MD2, Shark3 ja Tern myyntiin tai vaihto ROC3 tai Brinster TB
Post by: jth123 on 13.12.13 - klo:11:24
Tern mulle!
Title: Vs: Flat MD2, Shark3 ja Tern myyntiin tai vaihto ROC3 tai Brinster TB
Post by: HAH on 13.12.13 - klo:11:39
Tern mulle!

Laitoin maksuohjeet yksityisviestinä.
Title: Vs: Flat MD2, Shark3 ja Tern myyntiin tai vaihto ROC3 tai Brinster TB
Post by: tuomasv on 13.12.13 - klo:11:41
laitoin Sharkista postia
Title: Vs: Flat MD2, Shark3 ja Tern myyntiin tai vaihto ROC3 tai Brinster TB
Post by: HAH on 13.12.13 - klo:11:49
Tern ja Shark myyty.
Title: Vs: Flätti MD2 myyntiin tai vaihto ROC3 tai champion tiippariin
Post by: HAH on 19.12.13 - klo:10:45
Hintaa tiputettu ja vaihtoehtoja lisätty.
Title: Vs: Flätti MD2 myyntiin tai vaihto ROC3 tai champion tiippariin
Post by: HAH on 28.12.13 - klo:01:27
Up... Flat MD2 vielä jäljellä.
Title: Vs: Flätti MD2 myyntiin tai vaihto ROC3 tai champion tiippariin
Post by: HAH on 28.12.13 - klo:21:21
Kaikki meni... mutta lisätäänpäs yksi C-line FD vielä vaihtoon.
Title: Vs: C-line FD vaihto ROC3 tai champion tiippari
Post by: Discboy_99 on 28.12.13 - klo:23:17
Minkä runin FD kyseessä?
Title: Vs: C-line FD vaihto ROC3 tai champion tiippari
Post by: HAH on 29.12.13 - klo:15:19
Kaikki meni.