Frisbeegolf-forum.fi
Frisbeemarkkinat => Frisbeemarkkinat => Topic started by: Mike on 15.12.13 - klo:18:50
-
Discmania P-line p2 keltainen 172g, kunto 8/10 - hinta 7€ (ei yhtää vekkiä, lähinnä paskainen)
Innova champion banshee 170g violetti, kunto 8/10 - hinta 7€
Dicsraft Z wasp 173g-174g punainen, kunto 8/10 - 7€ MYYTY
Innova Star teebird paino 152g? keltainen, kunto 8/10 - 7€
Innova champion eagle 175g lime keltainen, kunto 7,5/10 - 6€ MYYTY
Discraft Z nuke paino? punainen - kunto 8/10 - 7€
Innova champion TL plus mold 162g oranssi, kunto 8/10 - 7€
Dismania s-line td mini huklab 175g kirkas keltainen, kunto 9/10 - 10€ MYYTY
Discraft Z flash paino? keltainen, kunto 7/10 - 6€
Kuntoarviot alakanttiin, postit ostajalle (1,50€/1,70€) tai useamman ostavalla neuvoteltavissa.
Kuvia halukkaille s-postiin!
Vaihdossa voi yrittää tyrkyttää mitä vaan frisbeegolffiin liittyvää ;)
-Mika
-
Eagle ja TD kiitos :)
-
Nosto
-
Toinen nosto