Frisbeegolf-forum.fi
Frisbeemarkkinat => Frisbeemarkkinat => Topic started by: Kalle T on 21.12.13 - klo:17:21
-
Ostetaan Discmania FD 2nd run. Paino mielellään yli 170g.
Kalle Tuhkanen
Susiraja
-
Kaupasta saa halvalla : )
-
Kiitos Jaffa loistavista 2nd run c-line FD kiekoista ja kaupat sujuivat oikein mallikkaasti.
Kysyvä ei tieltä eksy!