Frisbeegolf-forum.fi
Frisbeemarkkinat => Frisbeemarkkinat => Topic started by: temmes on 25.12.13 - klo:20:14
-
KAIKKI MYYTY.! Kiitos kaikille kaupoista.!
NYT LOPUT KAIKKI 7€ kpl.!
Tuosta linkistä voi ihastella. (En saanu toimimaan niin että näkyis foorumilla.)
https://www.dropbox.com/s/3in0e0xq7zqpqbc/kaikkikasas%20%28Large%29.png (https://www.dropbox.com/s/3in0e0xq7zqpqbc/kaikkikasas%20%28Large%29.png)
Discmania P1 C-line Keltainen 175
Kunto: 8½
Hinta : 7€
Innova Teedevil Blizzard Punainen 136g
Kunto: 8
Hinta : 7€
Postitus onnistuu
Kiekot Kouvolassa
NYT LOPUT KAIKKI 7€ kpl.!
-
Poistettu myytyjä listalta.!
-
NYT LOPUT KAIKKI 7€ kpl.!
-
Voin sen 136 gr Dessun ostaa.
Sent from my iPhone using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)
-
Morjensta. Dessu meni samantien YV:llä kun alennukset alko. Sorry.
Nyt päivitetty myydyt kiekot pois listalta.