Frisbeegolf-forum.fi

Frisbeemarkkinat => Frisbeemarkkinat => Topic started by: temmes on 25.12.13 - klo:20:14

Title: M: Kiakkoi muutama halval (kaik männy)
Post by: temmes on 25.12.13 - klo:20:14
KAIKKI MYYTY.! Kiitos kaikille kaupoista.!



NYT LOPUT KAIKKI 7€ kpl.!

Tuosta linkistä voi ihastella. (En saanu toimimaan niin että näkyis foorumilla.)
https://www.dropbox.com/s/3in0e0xq7zqpqbc/kaikkikasas%20%28Large%29.png (https://www.dropbox.com/s/3in0e0xq7zqpqbc/kaikkikasas%20%28Large%29.png)




Discmania P1 C-line Keltainen 175
Kunto: 8½
Hinta : 7€

Innova Teedevil Blizzard Punainen 136g
Kunto: 8
Hinta : 7€



Postitus onnistuu
Kiekot Kouvolassa


NYT LOPUT KAIKKI 7€ kpl.!
Title: Vs: M: Pannuja 10kpl
Post by: temmes on 27.12.13 - klo:22:37
Poistettu myytyjä listalta.!
Title: Vs: M: Pannuja 10kpl
Post by: temmes on 03.01.14 - klo:18:29
NYT LOPUT KAIKKI 7€ kpl.!
Title: M: Kiakkoi muutama halval
Post by: thomaca on 03.01.14 - klo:20:44
Voin sen 136 gr Dessun ostaa.


Sent from my iPhone using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)
Title: Vs: M: Kiakkoi muutama halval
Post by: temmes on 03.01.14 - klo:22:49
Morjensta. Dessu meni samantien YV:llä kun alennukset alko. Sorry.

Nyt päivitetty myydyt kiekot pois listalta.