Frisbeegolf-forum.fi
Frisbeemarkkinat => Frisbeemarkkinat => Topic started by: TikTak on 02.01.14 - klo:11:37
-
Saakohan tänne laittaa kenkää myyntiin? Kuuluuhan nuokin kiekoilu varusteisiin..
- New balancen m783 BK mustat kengät.
- kokona 44 1\2. senteissä pohjallinen 28.5cm
- Sisään kävelty, mutta puoli numero liian pienet.
- Pohjan pikku nystyröissä havaittavissa pientä kulumaa.
- water resistant, pieni kosteus pysyy ulkona mutta ei mitkään kumisaappaat. Onko 35€ liikaa?
Kuvat: http://aijaa.com/fK9vGV http://aijaa.com/qbd3mx
Laitetaan myös muutama liian nopea kiekko myyntiin.
Melkein uuden veroisia ja muutama onkin. Pari viime vuoden mystery boxista.
Koitan laittaa vähän alakanttiin kuntoa ettei tule sanomista. Postilla postin hinnat. Noutoa mahdollisuuksien mukaan.
Hintoja lasken jos eivät mene, joten ei kiitos mitään 5euron tarjouksia.
Tällä hetkellä vain myyntiä, kun noita on vähän liikaa omille heittotaidoille. Vähempi on parempi?
Kuvat: http://aijaa.com/PJRppD taustapuolet, http://aijaa.com/h6UGXw
-star boss neon kelt 172 8+ 9€
-Pro vulcan oranssi 175 8+ nimiä pohjassa 9€
-star vulcan osin 172 9 ei yhtään kolhua, pari naarmua 9€
-P dd2 valk 171 9+ nimi pohjassa 9€
-blizzard dd2 lila 150 uusi 10€
-Ch dominator neon kelt 172? 8+ haalea nimi pun. 8€
-Star DS valk 171 vanhempaa? 8? Dyed? Vaaleanpun. jonkin näköistä kuviota. 14€?
-Star DS kelt172 8? nimmarilla, kuvukkaampi kuin vain. Vähän tökerösti vanha/uusi nimi pohjassa/rimmissä 12€?
-Ch Valkyrie neon vihr170 9 8€
-Dd renegade first run misprint sin 174 uusi mysterybox 10€
-Dd escape valk e.mac 174 uusi pieni virhe muovi pinnassa. mysterybox 10€
-D5 proto kelt 171 misprint uusi mysterybox 10€
-D4 400s 173 8+ nimi pohjassa/rimmissä, näkyy kannesta läpi. 9€
-Slaidi vihreä 175 uusi mysterybox? 9€
-64° Halo gold line lila 173 8+ 9€
-64° Pain gold line kelt 177 uusi lento arvot rimmissä. 10€
Toinen Satsi ja Kuvat: http://aijaa.com/eDrmB9 taustat http://aijaa.com/IJUOxE
-64° Villain opto kelt 17?g 8+ Ekaa runia stämpillä? 9€
-64° Havoc opto lila 17?g 9 9€
-64° Blitz Gold 17?g 8+ 9€ Ei Vekkejä naarmuja vään likaa.
-Echo Star Boss vihr 175 8 8€
-Ch Wraith sin 175 8 8€
-Star Wraith sin 175 8+ 8€ Yber Flätti, Melkein en luokittelisi edes Wraitiksi, Onkohan käynyt kuumassa vedessä, Vanha nimi pohjassa ylivedettynä.
-
Tuon sun ylemmän paketin saa yksittäisenä ostettuna posteilla halvemmalla kuin 60e :)