Frisbeegolf-forum.fi

Frisbeemarkkinat => Frisbeemarkkinat => Topic started by: Discboy_99 on 04.01.14 - klo:14:31

Title: Prodigyä ja vähän muuta kiertoon
Post by: Discboy_99 on 04.01.14 - klo:14:31
Aika tyhjennellä varastoa ja laittaa parit kiekot myyntiin. Kaikissa tussia ellei erikseen mainita. Kunnoltaan kaikki 8-10.

Prodigy

3x 300s Pa4, 2x vaaleanruskea, yks sininen,173-174g. 25€ kaikki MENI JO

400s M1, harmaa, 179g. 10€

2x D5, oransseja, 173-4g. 18€ molemmat

2x D2, kirkkaita, 174g. 16€ molemmat

Sekalaiset:

2x Huk Lab P1, valkosia, 175g. 18€ molemmat MENI JO

McP Aviar, sininen, 175g, Ei tussia. 10€

Kaikista löytyy kuvat ja niitä voin lähetellä spostiin/puhelimeen. Yhteydenotto yv tai jesse.ha99@hotmail.fi


Sent from my iPhone using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)
Title: Vs: Prodigyä ja vähän muuta kiertoon
Post by: Jase on 04.01.14 - klo:14:54
Pistin yv.