Frisbeegolf-forum.fi

Frisbeemarkkinat => Frisbeemarkkinat => Topic started by: BogeyBoy on 12.01.14 - klo:13:28

Title: Ostetaan Pureja ja Saint pro
Post by: BogeyBoy on 12.01.14 - klo:13:28
Ostetaan otsikon mukaisia kiekkoja. Pureista kiinnostaa eniten vanha zero, eze, grip, medium, gold- ja opto muoviset ja paino mieluiten +-175g. Voisin myös ostaa yhden Saint pro:n paino alle 170g. Täältä löytyy myös pari vaihdokkia http://www.frisbeegolf-forum.fi/index.php/topic,2008.0.html
Title: Vs: Ostetaan Pureja ja Saint pro
Post by: mambo on 12.01.14 - klo:13:31
Sait YV:tä.