Frisbeegolf-forum.fi

Frisbeemarkkinat => Frisbeemarkkinat => Topic started by: haukkeli on 12.01.14 - klo:17:36

Title: Ostetaan: Prodigy Pa2/m3/m4
Post by: haukkeli on 12.01.14 - klo:17:36
Pa2 molempina muoveina kelpais, ei oo väliä onko production runia vai protoa, molemmat pelaa. M3 ja M4 oltava 400- sarjan muovilla... Kaikenkuntoiset huomioidaan!

-Juho