Frisbeegolf-forum.fi
Frisbeemarkkinat => Frisbeemarkkinat => Topic started by: Jouni on 08.02.14 - klo:15:13
-
.
-
Laskettu hintaa ja laajennettu vaihtolistaa.
-
Mulla olis 172 grammanen champion tern,
todella hyvä kuntoinen paitsi stämppi on himmentynyt ja mä oon koittanu vahvistaa sitä tussilla. Vaihdetaanko päikseen?
-
Sori tää on mennyt jo aikoja sitten mutta unohtunut poistaa.
Lähetetty minun GT-I9300 laitteesta Tapatalkilla