Frisbeegolf-forum.fi
Frisbeemarkkinat => Frisbeemarkkinat => Topic started by: Pale on 24.02.14 - klo:14:25
-
Sini harmaa Standard Bag.
Bägi on hyvässä kunnossa, ainut "vika" on että yhdessä kiekonjakajassa noin 1.5cm repeämä reunassa mutta se ei haittaa käyttöä!
Koska en tarvitse ja haluan päästä eroon tästä niin hinta on 15e! Alkuperäinen hinta 29,90€!!
-
Moro,
löytyykö vielä? :)