Frisbeegolf-forum.fi
Frisbeegolf-keskustelu => Frisbeegolf => Topic started by: Suomen Frisbeevalmennus on 28.02.14 - klo:15:39
-
Arvoisa Frisbeegolfaaja,
Suomen Frisbeevalmennus tarjoaa sinulle ainutlaatuisen mahdollisuuden osallistua
kotimaisen frisbeegolfvalmennuspalvelun pilottiryhmään keväällä 2014.
Pilottiryhmään toivotamme tervetulleeksi kaiken ikäiset ja tasoiset frisbeegolfin harrastajat.
Pilottiryhmä kokoontuu monipuolisille frisbeegolf-klinikoille viitenä maanantaina 03.03, 10.03, 17.03, 24.03 ja 07.04.2014 Myyrmäki Hallissa, Vantaan Myyrmäessä klo.21.30-23.00.
Viiden klinikan kokonaisuus (5x1.5h=7,5h) maksaa yhteensä vain 100€/henk.
Ryhmään mahtuu mukaan vielä 4 nopeinta! Sitovat ilmoittautumiset su 02.03.2014 mennessä. Maksuohjeet saat ilmoittautumisen yhteydessä.
Valmentajina klinikoilla toimivat lajin huippuosaajat: Nils Iso-Markku, Jalle Stoor, Teemu Nissinen ja Ville Piippo.
Klinikoiden sisältö käsittää frisbeegolfin perusteet aina oikeaoppisesta lämmittelystä erilaisten heittotekniikoiden kautta mentaalipeliin.
Voit ottaa mukaasi omat kiekot tai lainata ne paikan päältä. Varustuksena on hyvä olla urheiluvaatteet ja lenkkarit. Käytössämme on pukukoppi ja suihkutilat.
Maanantaina 03.03.2014 ohjelmassa:
RYSTYHEITON PERUSTEET (rhp01)
valmentajina toimivat Nils Iso-Markku ja Jalle Stoor
Klinikan sisältö:
1. Toimintamme esittely ja valmentajien esittely (3min)
2. Lämmittely (7min)
3. Rystyheiton perusteet (20min)
-ote kiekosta, tasapainoinen heittoasento, heiton visualisointi ja tähtäys, painon siirto ja
heiton saatto.
4. Rystyheitto -harjoitus01, heittoharjoitus paikaltaan (15min)
5. Juomatauko (5min)
6. Rystyheitto -harjoitus02, heittoharjoitus paikaltaan (15min)
7. Heittoja omaan tahtiin (henk.koht. opastusta) käytössämme kokonainen jalkapallokenttä (20min)
8. Klinikan purku ja palaute (5min)
Lisätiedot ja ilmoittautumiset: Nils Iso-Markku 050 5699016 nils@frisbeevalmennus.fi
Tervetuloa!
Nils, Jalle, Teemu & Ville
Suomen Frisbeevalmennus
-
Aikataulutuksesta tuli ihan mieleen armeijassa tehdyt harsut. Tarkkoja minuutteja :)
Näyttää kyllä hyvältä __b
-
Hitto ku niin perkuleen kaukana. :(
-
Kiinnostais muakin aika täysillä mut ei vaan oo mitään mahkuja olla noin kaukana tohon kellonaikaan arkena.
-
Prkl kun just työreissussa niin ei pääse. :(
-
Vielä on kaksi paikkaa jäljellä.
-
Taisi tulla aika pikaiseen idea tälle ;)
Ehdottomasti olisi kiinnostanut osallistua ja aikataulukin sopiva, mutta ihan näin lyhyellä varoitusajalla ei saa enää sopimaan kalenteriin.
Jos myöhemmin tulee toinen "erä", niin varmasti mukana.