Frisbeegolf-forum.fi

Frisbeemarkkinat => Frisbeemarkkinat => Topic started by: PeeHoo on 15.04.14 - klo:13:00

Title: M/V: Star Wraithx2
Post by: PeeHoo on 15.04.14 - klo:13:00
Uusia tussittomia ja heittämättömiä kaikki, innovan kiekkoissa tarratkin paikoillaan:

Star Wraith, oranssi 170g       11e
Star Wraith, vihreä 171g         11e
Champion Roc3, oranssi 180g 11e*myyty*
Opto Pure, oranssi 176g         11e*myyty*
Medium Pure, oranssi 175g     8e*myyty*
Z Comet, pinkki 177+              11e*myyty*

Kuvia ja lisätietoa saa YV:llä, posteja 2e/kiekko. Katotaan alennuksia jos ottaa useamman, muutoin hinnat tiukassa.
Vaihdossa kelpaa täyspainoset: Flätit firebirdit(star, champ), Teebirdit (star, Gstar, champ) ja flätit Discmanian DD:t(S, C)
Title: Vs: M/V: Star Wraithx2, Opto Pure, Medium Pure, Z Comet
Post by: PeeHoo on 23.04.14 - klo:12:21
hop