Frisbeegolf-forum.fi
Frisbeemarkkinat => Frisbeemarkkinat => Topic started by: ThunderviK on 20.04.14 - klo:10:56
-
vaihtoon innova champion firebird 175g oranssi 9/10
Vaihdossa voi ehdotella Gstar Teebird , Gstar Leopard , Gstar Destroyeria , gstar wraith , s/c-line PD2 , star firebird , Star teerex , Star Max , ja muutakin voi ehdotella mieluiten täyspainoisina
-
Kiekko vaihdettu! Voi poistaa