Frisbeegolf-forum.fi

Frisbeemarkkinat => Frisbeemarkkinat => Topic started by: ThunderviK on 20.04.14 - klo:10:56

Title: vaihtoon! Champion firebird
Post by: ThunderviK on 20.04.14 - klo:10:56
vaihtoon innova champion firebird 175g oranssi 9/10

Vaihdossa voi ehdotella Gstar Teebird , Gstar Leopard , Gstar Destroyeria , gstar wraith , s/c-line PD2 , star firebird , Star teerex , Star Max , ja muutakin voi ehdotella mieluiten täyspainoisina
Title: Vs: vaihtoon! Champion firebird
Post by: ThunderviK on 21.04.14 - klo:18:34
Kiekko vaihdettu! Voi poistaa