Frisbeegolf-forum.fi

Frisbeemarkkinat => Frisbeemarkkinat => Topic started by: Lari on 20.04.14 - klo:13:44

Title: M: Jotain kiekkoja
Post by: Lari on 20.04.14 - klo:13:44
Laitetaan tarjolle 5kpl P-P2 paino 172g väri keltainen rainbow-stämpillä ja kaikki Uusia 10/10. Nämä mieluiten pakettina.

Huk Lab Dyed Champion Roc3 180g sininen
Pro Destroyer 175g keltainen rainbow-stämpillä
Pro Beast 175g punainen
D-line P3 170g oranssi x-out tripla stämpillä
S-line DD 175g neon keltainen factory second

Kaikki kiekot ovat siis uusia , heittämättömiä sekä tussittomia. Postilla lähtee ja Tampereen alueella voin tiputtaa käteenkin sopimuksen mukaan. Tarjouksia kuunnellaan. Kuvia voi pyydellä maililla.
Title: Vs: M:Lahjakortti Frisbeepointiin + jotain kiekkoja
Post by: mambo on 20.04.14 - klo:19:14
38€ lahjakortista
Title: Vs: M:Lahjakortti Frisbeepointiin + jotain kiekkoja
Post by: Dustee on 20.04.14 - klo:23:26
40€ lahjakortista