Frisbeegolf-forum.fi

Frisbeemarkkinat => Frisbeemarkkinat => Topic started by: Seppase on 23.04.14 - klo:11:50

Title: M: Prodiscusta, Trilogyy, Pari Magnettia ja muuta sälää. TRE
Post by: Seppase on 23.04.14 - klo:11:50
Lötää myynnis. Ei vaihtoja. Postikulut lisätään hintaan (2e) ja isomman satsin ostajalle sumplitaan homma erikseen. Lätyt sisältää tussia paitsi jos kunto on 10/10. Jos lätyistä kysyttävää, niin vastaan mielelläni. Tarkempaa kuvaa yksittäisistä kiekoista saa pyytämällä.

Innova

3x Star Wraith, 2x keltasia 175g 7/10 ja 8/10 8 e kpl ja oranssi x-out (hieno tuplastämppi) 175 g 9/10 10 e
Star Katana, punainen 172g, 7/10, 6 e

Champ Monarch, oranssi 172 g, 6/10 (lähinnä kulunut stämppi), 5 e
2x Champ Tern, sininen ja keltanen 175g, 9/10 9 e kpl
Blizzard Champ Wraith, oranssi 159 g, 8/10, 6 e
Dx Rhyno, valkoinen 171 g, 7/10, 3


Star Boss valkoinen 172 g, 9/10, 8 e
Champion Boss Dyed sinioranssi, 175g, 8/10, 9 e (Bosseja ei oo kuvissa, kysy kuva erikseen)

Blizzard Champ Ape, keltanen x g, 7/10, 5 e
Ch Roc3, oranssi 180g, 8/10, 9 e
Star Atlas, valkosini 180g, 8/10, 8 e
Champ Xcaliber, oranssi 175 g, 8/10, 7 e

Prodiscus

Premium Respecti, valkoinen 175g, 9/10 (uudempaa runia, heitettävän vakaa, alle 10 kertaa heitetty), 8 e
Ultrium Respecti 175g, tummanharmaa/sininen, 8/10, 7 e
Premium Legenda, keltainen 174 g. Kunto 7, hinta 6e

Discmania

S-MD2, sininen 175g, 7/10, 7 e
Australian Open C-MD2, numeroitu 6/30, punainen 176g, 7/10, 10 e

Deep In the Game P-P2, sininen 175g, 10/10, 11 e
2x Flat C-MD2, keltaisia, 8/10 ja 9/10, 175 g, 10 e kpl
C-FD (2nd run), sininen 175 g, 8/10, 9 e
Herkullinen x-out HukLab C-DD2, valkoinen 175g, 10/10, 14 e


Latitude 64

Opto Blitz, keltanen 17x g, 8/10, 6 e
Recycled Saint, sininen 175 g, 8/10, 10 e
Fuzion Suspect harmaa 175g, kunto 10 (ei tussia), hinta 12e

Discraft

2x Soft Magnet 174g. Mustan kunto 5 ja sinisen 8. Hinnat 5e skibale.

Gold Fury, musta 172 g, 9/10, 9e (todella alivakuu, helppoa distanssia alle 90 m heittäville)
Eco1 Joutsen, musta 174 g, 10/10, 12 e

Bägi on Innovan Disc Carrier. Hyväkuntonen bägi laadukkailla Phoenix Quad valjailla. Mieluiten toimitus tai haku Tampereen alueella. 60 e. Tarjoa!

Ja kuvia:
Title: Vs: Isosti laatulötää ja bägi! Flättiä MD2, Huk Lab DD2, Roc3, Eco1 Joutsen jne..
Post by: Seppase on 23.04.14 - klo:22:01
Pari namuu menny jo!
Title: Vs: Hinnat droppas, paljon hyvää lötää vielä jäljellä!
Post by: Seppase on 28.04.14 - klo:10:07
Upsi ja mitä muita näitä ny o.
Title: Vs: M: Hinnat droppasi taasen, paljon hyvää lötää jäljellä + bägi halvalla!
Post by: Seppase on 30.04.14 - klo:15:39
Usbi. Ottakaa omat pois.
Title: Vs: M: Hinnat droppasi taasen, paljon hyvää lötää jäljellä + bägi halvalla!
Post by: QueQ on 06.05.14 - klo:17:28
Xcaliber mulle
Title: Vs: M: Hinnat droppasi taasen, paljon hyvää lötää jäljellä + bägi halvalla!
Post by: WuoriJ on 15.05.14 - klo:18:26
laitoin yv.
Title: Vs: M: Hinnat droppasi taasen, paljon hyvää lötää jäljellä + bägi halvalla!
Post by: Seppase on 15.05.14 - klo:23:05
Xcaliber mulle

Ouh tää oli jääny täältä huomaamatta. Olin kuitenkin kerenny sen jo lupaamaan.

Ottakee loput pois!
Title: Vs: M: Paljo hyväähalpaa plötää, esim: Wraith, Tern, Respecti, Boss, MD2... (Tre)
Post by: Seppase on 28.05.14 - klo:22:03
Upsia taas.