Frisbeegolf-forum.fi
Frisbeemarkkinat => Frisbeemarkkinat => Topic started by: Juhanuha on 14.05.14 - klo:06:24
-
Myydään "isompi", hyväkuntoinen oranssi Prodiscus bägi.
Oma kiekkoarsenaali mennyt melko pieneksi eikä näin isolle bägille siis ole tarvetta, voisi siis kokeilla vaikkapa Gripiä :)
Bägi sijaitsee PK-seudulla, liikkuu jotenkuten täällä päin, mieluiten face to face kaupat, mutta myös kusti polkee.
Kuvia:
http://juhakyto.fi/kuvat/index.php/forsale
(http://juhakyto.fi/kuvat/var/resizes/Myynniss%C3%A4/b%C3%A4gi%20001.JPG)
(http://juhakyto.fi/kuvat/var/resizes/Myynniss%C3%A4/b%C3%A4gi%20002.JPG)
(http://juhakyto.fi/kuvat/var/resizes/Myynniss%C3%A4/b%C3%A4gi%20004.JPG)(http://juhakyto.fi/kuvat/var/resizes/Myynniss%C3%A4/b%C3%A4gi%20005.JPG)
hintapyyntö:150e
Sekä 2kpl lahjakortteja powergripiin, arvot 15e ja 39e.
Hintapyyntö lahjakorteista 45e
-
Hopsista!
-
Vaihdon sijasta myyntiin :)
-
ylös
-
Kuvia:
http://juhakyto.fi/kuvat/index.php/forsale
(http://juhakyto.fi/kuvat/var/resizes/Myynniss%C3%A4/b%C3%A4gi%20001.JPG)
(http://juhakyto.fi/kuvat/var/resizes/Myynniss%C3%A4/b%C3%A4gi%20002.JPG)
(http://juhakyto.fi/kuvat/var/resizes/Myynniss%C3%A4/b%C3%A4gi%20004.JPG)(http://juhakyto.fi/kuvat/var/resizes/Myynniss%C3%A4/b%C3%A4gi%20005.JPG)
-
Hintapyyntöä pudotettu.
Tästä hyvä kassi uuteen kotiin :)
-
Uppista keikkaa
-
Hintapyyntöä pudotettu. Kassi edelleen kaupan.
Mukaan The NBDG kangasmerkki jonka saa laittaa bägiin ihan mihin haluaa (tai olla laittamattakin)
-
Mikä oisi tämän hetkinen hinta?
-
Hintapyyntö on ensimmäisessä viestissä
-
Lisätty lahjakortit:
2kpl lahjakortteja powergripiin, arvot 15e ja 39e.
Hintapyyntö lahjakorteista 45e
Rahat tilille/käteen ja saat koodit sähköpostiin jne
-
Lahjakortit meni kun joku tajusi tarjota. Bägi odottelee edelleen ostajaansa.
-
Tajuan tarjota ja tarjoan 100€ käteen, pk seudulla pyörin itsekin, joten f2f myynti.