Frisbeegolf-forum.fi

Frisbeemarkkinat => Frisbeemarkkinat => Topic started by: RasseXD36 on 29.05.14 - klo:15:50

Title: M/V: Innova ja Discmania, MÄNTTÄ, kaikki myyty.
Post by: RasseXD36 on 29.05.14 - klo:15:50
Elikkäs myisin/vaihtaisin ihan mihin vaan mvp:

Innova:

Champion Destroyer, 170-175g, sininen, 7/10, ei nimeä missään, mutta stämppi poistettu ja piirretty tilalle lizoten logo. 6€   **MYYTY**
Champion Firebird, 175g, sininen, 8/10, Nimi rimmissä, stämppi poistettu ja piirretty Avery jenkins logo. 8€  **MYYTY**
Star teedevil, 167g, punainen, 8/10, nimi takana, stämppi poistettu, tussilla vahvistettu. alle piirretty 23. 7€   **MYYTY**

Discmania:

C-line PD2, 171g, punainen, 8/10, nimi rimmissä, keskellä lizoten logo. 9€    **MYYTY**