Frisbeegolf-forum.fi
Frisbeemarkkinat => Frisbeemarkkinat => Topic started by: FgBoy on 29.05.14 - klo:16:32
-
Eli olisin kiinnostunut ostamaan Pohjolan Isännän VIP tai Tournament ja MVP Neutron Shock tai Motion!
Vaihdossa olisi: San Marino Star Roc tai Blizzard Katana.
Mutta pääasiassa ostaisin rahalla!