Frisbeegolf-forum.fi

Frisbeemarkkinat => Frisbeemarkkinat => Topic started by: FgBoy on 29.05.14 - klo:16:32

Title: OSTETAAN Pohjolan Isäntä ja MVP Shock tai Motion! MÄNTTÄ
Post by: FgBoy on 29.05.14 - klo:16:32
Eli olisin kiinnostunut ostamaan Pohjolan Isännän VIP tai Tournament ja MVP Neutron Shock tai Motion!

Vaihdossa olisi: San Marino Star Roc tai Blizzard Katana.
Mutta pääasiassa ostaisin rahalla!