Frisbeegolf-forum.fi
Frisbeemarkkinat => Frisbeemarkkinat => Topic started by: Jokutin on 10.06.14 - klo:08:49
-
Lucid witness 175g punainen 9/10 kahdet tussit rimmissä 9€ myyty
Lucid witness 170g dayglow(vihertävä) sin. stämp 9/10 9€ myyty
Lucid witness 170g dayglow(vihertävä) pun. stämp 9/10 9€
Goldline Bolt 173g sininen 8/10 kahdet tussit rimmissä 10€ myyty
Opto PE villain 168g pinkki 9/10 heitetty pari kertaa 11€
Plus postikulut valitsemassaan luokassa.
(http://img.tapatalk.com/d/14/06/10/uhemata4.jpg)
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Lucid witness 175g punainen 9/10 kahdet tussit rimmissä 9€ myyty
Lucid witness 170g dayglow(vihertävä) sin. stämp 9/10 9€ myyty
Lucid witness 170g dayglow(vihertävä) pun. stämp 9/10 9€
Goldline Bolt 173g sininen 8/10 kahdet tussit rimmissä 10€ myyty
Opto PE villain 168g pinkki 9/10 heitetty pari kertaa 11€
Plus postikulut valitsemassaan luokassa.
(http://img.tapatalk.com/d/14/06/10/uhemata4.jpg)
Sent from my iPhone using Tapatalk
Moro. Kelpaisko Witnessiin vaihdossa X comet, esp meteor, 400s pa1, opto fury tai jls?
Lähetetty minun ZTE BLADE III laitteesta Tapatalkilla
E: Kännykällä yrittää säheltää niin tässä tulos.. piti lähettää yv:llä