Frisbeegolf-forum.fi
Frisbeemarkkinat => Frisbeemarkkinat => Topic started by: ThunderviK on 16.06.14 - klo:18:24
-
Myyntiin otsikon mukainen kävi valjaineen mukaan alkuperäinen olka hihnakin väri bägillä on siniharmaa käytön jälkiä on mutta hyvässä kunnossa on hinta 50€ postit ostajan piikkiin sijaitsee Pietarsaaressa
-
Siis bägi vitsin teksin muunnin softa tabilla :D
-
Uppia hyvä bägi myynnissä ostakee pois nurkista :)
-
Up!
-
Saisko kuvia bägin kunnosta?
-
siitä kuvia muutama
http://aijaa.com/S6buLC
http://aijaa.com/IQfpmp
http://aijaa.com/Xd9VNN
http://aijaa.com/ggdgrU
http://aijaa.com/xRQV6g
http://aijaa.com/VvYs2K
-
Muista uudet säännöt ei nostoja alle viikossa http://www.frisbeegolf-forum.fi/index.php/topic,2921.0.html
-
Nosto! Bägi on pesty ja puhdas nyt ja odottaa uutta omistajaa :)..