Frisbeegolf-forum.fi

Frisbeemarkkinat => Frisbeemarkkinat => Topic started by: aplaja on 23.06.14 - klo:13:01

Title: O: Discmania C-Line FD <170g, Rovaniemi
Post by: aplaja on 23.06.14 - klo:13:01
Ostetaan Discmania C-Line FD <170g. Hyvä kuntoista yksilöä etsin hyvällä hinnalla. Hinnat postikuluineen (tai nouto), kunto ja väri YV:llä. Mieluiten 2nd run.

HUOM! Ainoat mitkä käyvät ovat kirkkaat värit (keltainen, oranssi, punainen ym.) Tuntuu tummat kiekot olevan koko ajan hukassa  ::)