Frisbeegolf-forum.fi

Frisbeemarkkinat => Frisbeemarkkinat => Topic started by: Beej on 23.06.14 - klo:13:36

Title: M: Vibram, Innova ja Gateway
Post by: Beej on 23.06.14 - klo:13:36
Ylimääräiseksi jääneitä kiekkoja kaupan turusta, hinnat sisältää postikulut kirjeenä.
Yliviivatut = myyty / varattu


(http://i1014.photobucket.com/albums/af270/rikup83/th_437f2d4f7d344d3696733deea81ea718_zps3cc93576.jpg) (http://s1014.photobucket.com/albums/af270/rikup83/?action=view&current=437f2d4f7d344d3696733deea81ea718_zps3cc93576.jpg)

Kiekot järjestyksessä kuten kuvassa,

Vibramilta
Sole medium, sininen, 173g, kunto 8, hinta 8€
Ridge medium, valkoinen, 175g, kunto 8, hinta 8€
VP firm, tumma violetti, 174g, kunto 9, hinta 8€
Ibex medium, oranssi, 176g, kunto 8, hinta 8€
Ibex soft, pinkki, 177g, kunto 8, hinta 8€
Trak soft, vaalean sininen, 162g, kunto 8, hinta 8€

Trak soft, vihreä, 173g, kunto 8, hinta 8€
Ascent firm, pun/oranssi, 169g, kunto 7, hinta 7€
Lace firm, pun/violetti, 174g, kunto 8, hinta 8€

Innova
Champion firebird, keltainen, 175g, kunto 8, hinta 9€
Blizzard champion destroyer, sininen, 157g, kunto 8, hinta 7€

Gateway
Slayer evolution muovi, valkoinen, 175g, kunto 8, hinta 7€
Magic evolution muovi, läpinäkyvä, 175g, kunto 8, hinta 7€
Title: Vs: M: Vibram, Innova ja Gateway
Post by: Beej on 29.06.14 - klo:11:27
Hintoja laskettu eurolla!
Title: Vs: M: Vibram, Innova ja Gateway
Post by: Ka-lle on 29.06.14 - klo:20:22
Terve.

Muutamaa kiekkoa tosta kattelin ja

Ibex soft, pinkki ,
Trak soft, vaalean sininen,
Lace firm ja
Magic evolution kiinnostaisi.

Pistätkö yv:nä tilinumeroa tulemaan ni saadaan kiekot liikkeelle.
Title: Vs: M: Vibram, Innova ja Gateway
Post by: Beej on 29.06.14 - klo:20:46
Laittakee ihmeessä yv:tä että teidät huomaan! :)