Frisbeegolf-forum.fi
Frisbeemarkkinat => Frisbeemarkkinat => Topic started by: Hude81 on 03.07.14 - klo:14:44
-
Moro,
Olisko kellään hyväkuntoisia Blizzard champion muoveja alivakaita (-2 tai -3) 150-160g? Sekä S-Line FD Jackal olis hyväkuntoisena myös hakusessa.