Frisbeegolf-forum.fi

Frisbeemarkkinat => Frisbeemarkkinat => Topic started by: Hude81 on 03.07.14 - klo:14:44

Title: O:Blizzard muoveja ja Jackal
Post by: Hude81 on 03.07.14 - klo:14:44
Moro,

Olisko kellään hyväkuntoisia Blizzard champion muoveja alivakaita (-2 tai -3) 150-160g? Sekä S-Line FD Jackal olis hyväkuntoisena myös hakusessa.