Frisbeegolf-forum.fi

Frisbeemarkkinat => Frisbeemarkkinat => Topic started by: laamandr on 09.08.14 - klo:12:23

Title: M/V: MD2, Surge - Porvoo
Post by: laamandr on 09.08.14 - klo:12:23
Discmania P-line MD2 166g keltanen 7/10 5€
Discraft FLX Surge 173g valkoinen 7/10 5€

Postit ostajan piikkiin jos ei nouto passaa.

Vaihtokin voi napata, MVP kikeihin ja Envyihin...



Myydyt tai vaihdetut hintoineen:


MVP Plasma Volt 169g oranssi 9/10 7€
Discraft FLX Surge 167g oranssi 7/10 5€
Discraft FLX Avenger SS 163g 8/10 5€
Innova Deluxe bägi vihreänä, käytössä ollut joten kulumaa on, kysele lisää, niin kuviakin saa 40€ 30€Westside BT Harppu vihreä 174g 7/10 3€
Westside VIP Hirvi sininen 171g 9/10 6€
MVP Plasma Anode oranssi 10/108€ 6€
MVP Plasma Anode vaaleansininen 10/10 8€ 6€
Latitude Opto Trident 170g vihreä 8/10 6€ 

Innova Blizzard Boss 153g 9/10 8€
Innova DX Roc valkoinen 150g 7/10 Kummallinen stämppi 5€
Innova Champion Roc3 Oranssi - 168g 10/10 3xMcBeth. Ihan pränä, muutama heitto takana. Tussia rimmissä. Kuva (http://i.imgur.com/ZxSrTeQ.jpg) 11€
Innova Star Valkyrie Valkoinen - 175g 8/10 Stämppi pyyhitty, pohjassa runsaammin tussia. 7€
Millenium Aurora MS musta - 180g 8/10 Stämpitön 7€
Westside Tournament Miekka Oranssipunanen - 17xg 8/10 Runsaammin tussia pohjassa, stämppi pyyhitty veks 7€
Axiom Proton Clash vihreä/punanen rimmi - 174g  9/10 Tussia rimmissä 9€
Discmania MD2 S-line Leo Piironen valkoinen 172g 7/10 Stämppi pyyhitty, custom pääkallo-logo tilalla. Parit tussit pohjassa 5€
Millenium Zero-G Quasar vihreä 160g 9/10 Jonkin verran availtu, ei kovaa kulumaa 7€
Millenium Zero-G Quasar sininen ~150+g? 9/10 Ei painomerkintää, tuntuu joltain 150 grammaselta 7€
Innova Echostar Teebird keltainen 171g 7/10 Custom tussistämppi, tussia runsaammin pohjassa 6€

Discmania GM S-line oranssi 175g 8/10 Custom tussistämpit taasen 5€
MD2 D-line oranssi 175g 7/10 Ei tussia 5€
DD2 C-line vihreä 171g 9/10 Hädintuskin sisäänajettu 7€
TD S-line valkoinen 170g 9/10 muutamia heittoja, suhteellisen vakaa TD:ksi, tussia rimmissä 9€
DX Dragon oranssi 8/10 ei tussia 6€
Innova Star Destroyer Avery Jenkins oranssi  170g 10/10 muutama testiheitto, muuten uusi 10€
Millenium Omega SS sininen 175g 8/10 stämpit pyyhitty ja tussipiirustus kannessa koska why not. 6€
Millenium Omega SS sininen 175g 8/10 sama homma kun edellämainitussa 6€
DX Classic Roc oranssi 167g 7/10 custom tussistämppi, tussia pohjassa. ei flippaile vielä, vaikka onkin jo ajettu sisään 6€
400S M2 liila 177g 8/10 tussia pohjassa 9€
Champion Dyed Katana 17xg 8/10 Ei mikään jyrä. Pitää antsakulmat, hoitaa ässät ja liitää kivasti. Ei tussia 8€
VIP Pursi 175g 8.5/10 ei tussia 9€
S-Line CD Craze sininen 171g 8/10 pirun flätti, custom tussi-stämppi, pohjassa tussia. 10€
R-Pro Wahoo keltainen 7/10 ei stämppiä 6€
Proton Vector UV-sininen 174g 8/10 lähinnä kevyesti sisäänajettu, kts. pääkallomeininki taas perkele 6€

4x Prodigy PA3 350g 171-173g
Discraft ESP Zone pinkki 173-174g 10/10 Hallissa testailtu, melkein pränikkä. Jäätävä jyrä, liikaakin meikän makuun mutta tästä putteri tuuleen ja tuiskuun 8€
Title: Vs: M/V: Muutamia pannuja (Lahti)
Post by: laamandr on 20.08.14 - klo:14:18
Uppistarallaa, lisää kiekkoja.
Title: Vs: V: MD2, TB, C-roc, M2, kelluvia (Lahti)
Post by: laamandr on 29.08.14 - klo:00:43
Upsi. Lisää plördjyä myyntiin, jos sais bägin putsattua syksyä kohden.
Title: Vs: M/V: MD2, TB, C-roc, M2, kelluvia (Lahti)
Post by: r0ttis on 29.08.14 - klo:00:53
Classic roci kiinnostaa!
Title: Vs: M/V: MD2, TB, C-roc, M2, kelluvia (Lahti)
Post by: laamandr on 29.08.14 - klo:08:09
Classic roci kiinnostaa!

Onko mitään vaihtoläpyskää vai täytyykö tyytyä rahakauppoihin?
Title: Vs: Vs: M/V: MD2, TB, C-roc, M2, kelluvia (Lahti)
Post by: zyrben on 29.08.14 - klo:14:16
Eniten kiinnostaa vaihdot, mutta kyllähän se fyrkkakin passaa.

Millenium Omega SS sininen 175g 8/10 stämpit pyyhitty ja tussipiirustus kannessa koska why not.
Millenium Omega SS sininen 175g 8/10 sama homma kun edellämainitussa
Discmania D-line MD2 oranssi 175g 7/10 ei tussia 6€
Discmania S-line MD2 Leo Piironen valkoinen 172g 7/10 stämppi pyyhitty, custom pääkallo-logo tilalla, tussia pohjassa 6€
Discmania P-line MD2 keltainen 167g 6/10 semipiesty, tussia pohjassa ja stämppi on erikoinen. 6€
Discmania S-Line CD Craze sininen 171g 8/10 pirun flätti, custom tussistämp, pohjassa tussia. Vain vaihto kinostaa ESP/Z Surge (SS) tai yli 170g Stalker
Innova DX Dragon oranssi 8/10 ei tussia 6€
Innova R-Pro Wahoo keltainen 7/10 ei stämppiä. 6€
Innova Star Destroyer Avery Jenkins oranssi  170g 10/10 muutama testiheitto, muuten uusi
Innova Echo Star Teebird keltainen 171g 7/10 tussia pohjassa runsaasti
Innova Classic Roc oranssi 167g 7/10 custom tussistämppi, tussia pohjassa. ei flippaile vielä, vaikka onkin jo ajettu sisään 6€
Prodigy 400S M2 liila 177g 8/10 tussia pohjassa 10€

Plust postit, sen 2€ per pannu.

Ensisijaisesti viahto kiinnostaa: ESP/Z Surge (SS), ESP Crank, Stalker, Scorpius, Astra, MVP proton soft Anode, Axis, Tangent.

Tarvittaessa vaihdan useamman paskapannun yhteen parempaan, ehdota häikäilemättömästi.
Moro,

Oranssi detroyeri kiinnostaisi. Vaihdokkejakin varmasti jotain löytyy, eli laita jotain toiveita niin kaivelen laareja. Lahdessa voidaan tavata jos kauppoja syntyy.

Terveisin,

Sampo
Title: Vs: Vs: M/V: MD2, TB, C-roc, M2, kelluvia (Lahti)
Post by: laamandr on 29.08.14 - klo:14:30
Eniten kiinnostaa vaihdot, mutta kyllähän se fyrkkakin passaa.

Millenium Omega SS sininen 175g 8/10 stämpit pyyhitty ja tussipiirustus kannessa koska why not.
Millenium Omega SS sininen 175g 8/10 sama homma kun edellämainitussa
Discmania D-line MD2 oranssi 175g 7/10 ei tussia 6€
Discmania S-line MD2 Leo Piironen valkoinen 172g 7/10 stämppi pyyhitty, custom pääkallo-logo tilalla, tussia pohjassa 6€
Discmania P-line MD2 keltainen 167g 6/10 semipiesty, tussia pohjassa ja stämppi on erikoinen. 6€
Discmania S-Line CD Craze sininen 171g 8/10 pirun flätti, custom tussistämp, pohjassa tussia. Vain vaihto kinostaa ESP/Z Surge (SS) tai yli 170g Stalker
Innova DX Dragon oranssi 8/10 ei tussia 6€
Innova R-Pro Wahoo keltainen 7/10 ei stämppiä. 6€
Innova Star Destroyer Avery Jenkins oranssi  170g 10/10 muutama testiheitto, muuten uusi
Innova Echo Star Teebird keltainen 171g 7/10 tussia pohjassa runsaasti
Innova Classic Roc oranssi 167g 7/10 custom tussistämppi, tussia pohjassa. ei flippaile vielä, vaikka onkin jo ajettu sisään 6€
Prodigy 400S M2 liila 177g 8/10 tussia pohjassa 10€

Plust postit, sen 2€ per pannu.

Ensisijaisesti viahto kiinnostaa: ESP/Z Surge (SS), ESP Crank, Stalker, Scorpius, Astra, MVP proton soft Anode, Axis, Tangent.

Tarvittaessa vaihdan useamman paskapannun yhteen parempaan, ehdota häikäilemättömästi.
Moro,

Oranssi detroyeri kiinnostaisi. Vaihdokkejakin varmasti jotain löytyy, eli laita jotain toiveita niin kaivelen laareja. Lahdessa voidaan tavata jos kauppoja syntyy.

Terveisin,

Sampo

Yliviivatut on myytyjä tahi vaihdettuja, mukaanlukien siis Dessu.
Title: Vs: M/V: MD2, TB, C-roc, M2, kelluvia (Lahti)
Post by: TomiV on 29.08.14 - klo:14:38
Tapatalkilla kun kattoo nii noita yliviivauksia ei näy..
Title: Vs: M/V: MD2, TB, C-roc, M2, kelluvia (Lahti)
Post by: laamandr on 29.08.14 - klo:15:06
Tapatalkilla kun kattoo nii noita yliviivauksia ei näy..

Siirrän myydyt erikseen toisen otsikon alle niin ei tuota jatkossa epäselvyyttä!
Title: Vs: M/V: MD2, TB, C-roc, M2, kelluvia (Lahti)
Post by: laamandr on 05.09.14 - klo:09:42
Håpsan.
Title: Vs: M/V: MD2, TB, C-roc, M2, kelluvia (Lahti)
Post by: laamandr on 13.09.14 - klo:11:44
Uppistarallaa
Title: Vs: M/V: MD2, TB, Roc, Craze, kelluvia (Lahti)
Post by: laamandr on 24.09.14 - klo:10:22
åp
Title: Vs: M/V: DD2, MD2, TB, Roc, kelluvia (Lahti)
Post by: laamandr on 08.10.14 - klo:13:46
pöräys
Title: Vs: M/V: DD2, MD2, TB, Roc, kelluvia (Lahti)
Post by: laamandr on 18.10.14 - klo:17:32
Höpsis.
Title: Vs: M: DD2, MD2, GM, TD, MS, E*Tiippari, Roc, Wahoo (Lahti)
Post by: laamandr on 25.10.14 - klo:13:51
Höpsisvatkain.
Title: Vs: M: DD2, MD2, GM, MS, E*Tiippari, Roc, Wahoo (Lahti)
Post by: laamandr on 01.11.14 - klo:12:53
Ylösss..
Title: Vs: M: DD2, MD2, GM, MS, E*Tiippari, Roc, Wahoo (Lahti)
Post by: laamandr on 10.11.14 - klo:19:40
Öp
Title: Vs: M: DD2, MD2, GM, MS, E*Tiippari, Roc, Wahoo (Lahti)
Post by: laamandr on 30.11.14 - klo:21:14
 8)
Title: Vs: M: DD2, MD2, GM, MS, E*Tiippari, Roc(Lahti)
Post by: laamandr on 07.12.14 - klo:16:20
 ;)
Title: Vs: M: DD2, MD2, GM, MS, E*Tiippari, Roc(Lahti)
Post by: laamandr on 15.12.14 - klo:17:11
Etuleipää takamakkaran kanssa on parasta.
Title: Vs: M/V: Innovaa ja Discmaniaa (Lahti)
Post by: laamandr on 07.01.15 - klo:15:39
Upsån.
Title: Vs: M/V: Innovaa ja Discmaniaa (Lahti)
Post by: laamandr on 17.01.15 - klo:11:41
 >:( :( :o 8)
Title: Vs: M/V: Innovaa ja Discmaniaa (Lahti)
Post by: Himo_kaappoo on 20.01.15 - klo:09:57
Vaihdatko DD2:sen? tarjolla ch vulcan, blissu katana ja ape, discraft heat (2014 ace race)
Title: Vs: M/V: Innovaa ja Discmaniaa (Lahti)
Post by: laamandr on 20.01.15 - klo:22:55
Sori, DD2 meni jo.
Title: Vs: M/V: Innovaa ja Discmaniaa (Lahti)
Post by: laamandr on 29.01.15 - klo:15:33
Uppistaasen.
Title: Vs: M/V: Innovaa ja Discmaniaa (Lahti)
Post by: laamandr on 19.02.15 - klo:13:28
Ups
Title: Vs: M/V: Innovaa ja Discmaniaa (Lahti)
Post by: laamandr on 01.03.15 - klo:13:40
 8) 8) 8)
Title: Vs: M/V: Innova/Discmania, Zone, Stalker sekä PA3 (Lahti)
Post by: laamandr on 28.03.15 - klo:13:07
HOI
Title: Vs: M/V: Innova/Discmania, Stalker, Aurora (Lahti)
Post by: laamandr on 16.04.15 - klo:00:46
 ;D ;D :D
Title: Vs: M/V: Innova/Discmania, Stalker, Aurora (Lahti)
Post by: laamandr on 23.04.15 - klo:15:52
 :-* :-* :-*
Title: Vs: M/V: Innova/Discmania, Stalker, Aurora (Lahti)
Post by: laamandr on 05.06.15 - klo:01:09
:-* :-* :-*
Title: Vs: M/V: MD2 - Stalker - MS - ZG Quasar
Post by: Analyy87 on 05.06.15 - klo:07:50
Moro YV
Title: Vs: M/V: PD Stalker Aurora Clash Miekka (Lahti)
Post by: laamandr on 12.06.15 - klo:14:17
 8) 8) 8)
Title: Vs: M/V: Surge AvengerSS Boss MD2 sekä deluxe-bägi (Lahti)
Post by: laamandr on 28.08.15 - klo:23:31
 ;)
Title: Vs: M/V: Surge AvengerSS Boss MD2 sekä deluxe-bägi (Lahti)
Post by: laamandr on 02.10.15 - klo:00:29
 8)
Title: Vs: M/V: Surge AvengerSS Boss MD2 sekä deluxe-bägi (Lahti)
Post by: laamandr on 01.11.15 - klo:16:47
JESH
Title: Vs: M/V: Surge AvengerSS Anode MD2 Trident Deluxe Bag (TALVI-ALE!)
Post by: laamandr on 16.11.15 - klo:11:33
Haloo
Title: Vs: M/V: P-Volt, MD2, Surge, Avenger SS - Porvoo
Post by: laamandr on 31.03.16 - klo:13:28
Nostetaans takasin elävien kirjoihin!
Title: Vs: M/V: P-Volt, MD2, Surge, Avenger SS - Porvoo
Post by: laamandr on 09.04.16 - klo:19:02
Ylöstys!