Frisbeegolf-forum.fi

Frisbeegolf-keskustelu => Frisbeegolf => Topic started by: JaniS on 25.11.14 - klo:21:12

Title: Vuoden 2014 pelaaja - äänestys
Post by: JaniS on 25.11.14 - klo:21:12
Todennäköisesti sunnuntaina 30.11 liiton syyskokouksessa valitaan vuoden pelaaja.
Kuka sinusta ansaitsee tittelin tänä vuonna?
Tuskin koskaan ennen on ollut näin tasaisia ehdokkaita.
Alle voi kirjoittaa oman perustelun.
Esittelyssä neljä kovinta nimeä (rating järjestyksessä):

Juho Parviainen
Rating 1024
World ranking: 12
EuroTour: 1
ProTour: -
Isot kisat:
EM-kisat:3
European Masters:24
USDGC:-
SM-kisat:3

Pasi Koivu
Rating 1018
World ranking: 14
EuroTour: 2
ProTour:1
Isot kisat:
EM-kisat:4
European Masters:13
USDGC:7
SM-kisat:2

Jalle Stoor
Rating 1016
World ranking: 36
EuroTour: 11
ProTour:16
Isot kisat:
EM-kisat:10
European Masters:6
USDGC:41
SM-kisat:1

Seppo Paju
Rating 1011
World ranking: 29
EuroTour: 4
ProTour:  2
Isot kisat:
EM-kisat:1
European Masters:17
USDGC:-
SM-kisat:4
Title: Vs: Vuoden 2014 pelaaja - äänestys
Post by: Tapanote on 25.11.14 - klo:22:42
Muuten hyvät ehdokkaat, mutta kukaan ei pääse edes likimainkaan Ville Piipon tasolle. Siis edes samaan sfääriin. Ville voitti tällä kaudella enemmän kisoja kuin kukaan muu edes kilpaili. Voitti Euroopan mestaruuden, Suomen mestaruuden, EuroTourin, ProTourin ja yhteensä 18 kilpailua mastereissa ja avoimessa. Kaiken kukkuraksi ansaitsi paikan European Mastersista USDGC:hen ja sijoittui sielläkin hyville sijoille. Palkintorahoissa taisi olla Pasin jälkeen kakkonen.
Title: Vs: Vuoden 2014 pelaaja - äänestys
Post by: KajsaW on 26.11.14 - klo:12:27
Oma ehdotukseni on  Jenni Eskelinen :)

Perusteluna Suomen ensimmäinen Euroopan mestaruus naisten luokassa.

Title: Vs: Vuoden 2014 pelaaja - äänestys
Post by: Flick Maniac on 26.11.14 - klo:18:35
Toi on muuten niin totta. Villellä on ollut huikee kausi.
Title: Vs: Vuoden 2014 pelaaja - äänestys
Post by: Kanzo on 26.11.14 - klo:19:12
Ääni täältäkin Villelle. Voitti jopa meikäläisen viimeksi viikkokisoissa.  >:(
Title: Vs: Vuoden 2014 pelaaja - äänestys
Post by: Maikkari on 26.11.14 - klo:20:14
Piipolle peukku täältä
Title: Vs: Vuoden 2014 pelaaja - äänestys
Post by: temppa.kk on 26.11.14 - klo:22:05
Piipo on kieltämättä kyllä paras!
Title: Vs: Vuoden 2014 pelaaja - äänestys
Post by: BlackStar on 26.11.14 - klo:22:33
Kukaan ei ole vielä ehdottanut Aulun veljeksiä? :o ;D
Title: Vs: Vuoden 2014 pelaaja - äänestys
Post by: B_Spenser on 26.11.14 - klo:22:49
Piipolle ääni täältäkin.
Title: Vs: Vuoden 2014 pelaaja - äänestys
Post by: Kempster on 26.11.14 - klo:23:18
Meilahden Monsterille ääni!

Ville voitti tällä kaudella enemmän kisoja kuin kukaan muu edes kilpaili.

Tapani kiteytti aika hyvin :D

Edit: Olkoonkin että on vääntänyt suurimman osan "väärässä" sarjassa tai "vääriä" kisoja, eikä sen takia maailmanranking- ja rating-tilastojen kärjessä valitettavasti juhli. Ja toivottavasti kunniaa ei jaeta pelkästään rankingien tai jonkun yhden tietyn tittelin perusteella, vaan otetaan kokonaisuus huomioon...
Title: Vs: Vuoden 2014 pelaaja - äänestys
Post by: booga on 27.11.14 - klo:10:05
Piippo on 2014 KING
Title: Vs: Vuoden 2014 pelaaja - äänestys
Post by: Jori on 28.11.14 - klo:11:50
Piippo
Title: Vs: Vuoden 2014 pelaaja - äänestys
Post by: Kosa on 28.11.14 - klo:14:32
Ville Piippo
Title: Vuoden 2014 pelaaja - äänestys
Post by: jaos on 28.11.14 - klo:21:46
Villellä on ollut kova kausi, mutta jos vuoden pelaaja -titteli annetaan parhaalle eikä esimerkiksi sarjassaan ylivoimaisimmalle pelaajalle, niin sen täytyy olla joku tuosta nelikosta. Esim. Pasi sijoittui Villeä paremmin sekä USDGC:ssä että European Mastersissa.
Title: Vs: Vuoden 2014 pelaaja - äänestys
Post by: Tapanote on 28.11.14 - klo:21:57
No kyllä se Ville noissakin kahdessa kisassa oli toiseksi paras tosta porukasta. Miksi pitäisi vain noiden kahden kisan perusteella muutenkaan arvioida?

Tietysti eri kriteereillä voidaan saada eri nimiä listalle. (Ehkä ei sentään Aulun veljeksiä).

Liittohan ei ole itse asiassa Vuoden pelaaja -palkintoa sillä nimellä myöntänyt.
Title: Vs: Vuoden 2014 pelaaja - äänestys
Post by: wakabunga on 28.11.14 - klo:22:48
Ville!!
Title: Vs: Vuoden 2014 pelaaja - äänestys
Post by: wakabunga on 28.11.14 - klo:22:49
Villellä on ollut kova kausi, mutta jos vuoden pelaaja -titteli annetaan parhaalle eikä esimerkiksi sarjassaan ylivoimaisimmalle pelaajalle, niin sen täytyy olla joku tuosta nelikosta. Esim. Pasi sijoittui Villeä paremmin sekä USDGC:ssä että European Mastersissa.

Joo, mutta otetaan huomioon että Ville vetää masters sarjassa, ja vetää avoimen tasolla sielläkin.
Title: Vs: Vuoden 2014 pelaaja - äänestys
Post by: putthand on 29.11.14 - klo:05:57
Äänestin euroopan mestari Seppo Pajua. Jos olis toinen ääni, se menisi Jallelle 8)
Title: Vs: Vuoden 2014 pelaaja - äänestys
Post by: Tane on 29.11.14 - klo:09:28
Piippo sai ääneni
Title: Vs: Vuoden 2014 pelaaja - äänestys
Post by: Inkkari on 29.11.14 - klo:10:55
Ville Piippo
Title: Vs: Vuoden 2014 pelaaja - äänestys
Post by: lliuhto on 29.11.14 - klo:11:25
Vaikka nyt ehkä hieman tuntuukin lauman mukana kulkemiselta, niin kyllä Piippo on pakko nostaa tämäntyyppisessä kyselyssä jalustalle.
Title: Vs: Vuoden 2014 pelaaja - äänestys
Post by: makepee on 29.11.14 - klo:13:22
Piippo on kyllä aivan ylivoimainen masteri, mutta on se varmasti niin paljon hankalampaa pärjätä ja olla avoimessa sarjassa koko ajan hyvillä sijoituksilla..

Niin sempä vuoksi oma valinta vuoden pelaajaksi olisi Koivu.
Title: Vs: Vuoden 2014 pelaaja - äänestys
Post by: Vestibulum on 29.11.14 - klo:14:45
Tuittunen.
Title: Vs: Vuoden 2014 pelaaja - äänestys
Post by: booga on 29.11.14 - klo:21:13
Hei kaverit. Kun olti SM kisoissa pelatu 3 rundi, kuka johti kokonaisuutessa ? Piippo. Olis Ville pelanut openissa olis myös sielä voittanut . Master sarjassa voitto oli varma ja vika kierros veti läskiksi.
 USDGC - ssä Ville pelas vammaisena.
Voittaja on aina muistissa, mutta kuka muista kakkos tai kolmos sija?
Title: Vs: Vuoden 2014 pelaaja - äänestys
Post by: Lassi on 30.11.14 - klo:14:09
Misi
Title: Vs: Vuoden 2014 pelaaja - äänestys
Post by: noukka on 30.11.14 - klo:19:24
Ville totta kai  :)
Title: Vs: Vuoden 2014 pelaaja - äänestys
Post by: JanneRäsänen on 01.12.14 - klo:01:14
Hei kaverit. Kun olti SM kisoissa pelatu 3 rundi, kuka johti kokonaisuutessa ? Piippo. Olis Ville pelanut openissa olis myös sielä voittanut . Master sarjassa voitto oli varma ja vika kierros veti läskiksi.
 USDGC - ssä Ville pelas vammaisena.
Voittaja on aina muistissa, mutta kuka muista kakkos tai kolmos sija?

Ei Villen vika kiessi kai ihan huonosti mennyt EM kisoissa, jos vikat 13 väylää pirkotti? Bygde oli kyllä niskassa, kun ero oli yksi heitto yhdessä vaiheessa, oliko lopussakin? En ole tarkastanut.
Title: Vs: Vuoden 2014 pelaaja - äänestys
Post by: wakabunga on 01.12.14 - klo:02:33
Hei kaverit. Kun olti SM kisoissa pelatu 3 rundi, kuka johti kokonaisuutessa ? Piippo. Olis Ville pelanut openissa olis myös sielä voittanut . Master sarjassa voitto oli varma ja vika kierros veti läskiksi.
 USDGC - ssä Ville pelas vammaisena.
Voittaja on aina muistissa, mutta kuka muista kakkos tai kolmos sija?

Ei Villen vika kiessi kai ihan huonosti mennyt EM kisoissa, jos vikat 13 väylää pirkotti? Bygde oli kyllä niskassa, kun ero oli yksi heitto yhdessä vaiheessa, oliko lopussakin? En ole tarkastanut.

Puhe oli SM-kisoista, ei EM.