Frisbeegolf-forum.fi

Frisbeegolf-keskustelu => Frisbeegolf => Topic started by: booga on 26.11.14 - klo:09:21

Title: Itaalia Open 2014
Post by: booga on 26.11.14 - klo:09:21
72 väylä ja tulos -71
Onko tä PDGA kisaennetys ?
http://skoorin.com/?u=scorecard&ID=17016
Title: Vs: Itaalia Open 2014
Post by: Flick Maniac on 26.11.14 - klo:18:41
Hei nyt jotain rajaa... :D yks bogi, ihan paskat kisat. Eaglejakin vain 12.
Title: Vs: Itaalia Open 2014
Post by: Kempster on 26.11.14 - klo:19:00
Siellä on ollut satametrisiä par-nelosia, ja neki vielä avoimia puistoväyliä (oikeesti) ???
Title: Itaalia Open 2014
Post by: Ari on 26.11.14 - klo:20:20
Näyttää par-keskustelulta. En osallistu tällä kertaa.


Sent from my iPad using Tapatalk
Title: Vs: Itaalia Open 2014
Post by: Juhanuha on 26.11.14 - klo:21:07
Tais olla hyvän mielen kisat kun kaikilla miinusta. Eli kisat oli hyvät. Kaikki olis pelannu paljon paskemmin jos olis ollut par 4 sijasta par 2 väyliä.
Title: Itaalia Open 2014
Post by: Ari on 26.11.14 - klo:21:43
Sä alat olla Juha sisäistänyt hiljalleen elämän tarkoituksen. 42.


Sent from my iPad using Tapatalk
Title: Vs: Itaalia Open 2014
Post by: booga on 27.11.14 - klo:10:07
Sielä pelati 9 kori. mutta oli 2 eri tee paikka. Niko pelas 2 kiekolla .
Title: Vs: Itaalia Open 2014
Post by: Kempster on 02.12.14 - klo:09:53
Italia Open 2014 ratakartta:

(http://s11.postimg.org/j9wa7sgi9/Screen_Shot_2014_12_02_at_9_57_26.png)

Edit: Näyttäis tossa muutama eagleautomaatti olevan, eikä tarvis edes isoa lapasta...

;)