Frisbeegolf-forum.fi
Frisbeegolf-keskustelu => Frisbeegolf => Topic started by: booga on 26.11.14 - klo:09:21
-
72 väylä ja tulos -71
Onko tä PDGA kisaennetys ?
http://skoorin.com/?u=scorecard&ID=17016
-
Hei nyt jotain rajaa... :D yks bogi, ihan paskat kisat. Eaglejakin vain 12.
-
Siellä on ollut satametrisiä par-nelosia, ja neki vielä avoimia puistoväyliä (oikeesti) ???
-
Näyttää par-keskustelulta. En osallistu tällä kertaa.
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Tais olla hyvän mielen kisat kun kaikilla miinusta. Eli kisat oli hyvät. Kaikki olis pelannu paljon paskemmin jos olis ollut par 4 sijasta par 2 väyliä.
-
Sä alat olla Juha sisäistänyt hiljalleen elämän tarkoituksen. 42.
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Sielä pelati 9 kori. mutta oli 2 eri tee paikka. Niko pelas 2 kiekolla .
-
Italia Open 2014 ratakartta:
(http://s11.postimg.org/j9wa7sgi9/Screen_Shot_2014_12_02_at_9_57_26.png)
Edit: Näyttäis tossa muutama eagleautomaatti olevan, eikä tarvis edes isoa lapasta...
;)