Frisbeegolf-forum.fi

Frisbeegolf-keskustelu => Fribakisat => Topic started by: Juhanuha on 04.12.14 - klo:11:38

Title: Perinteinen Rosolli Open tapaninpäivänä 26.12. - Kivikko, Helsinki
Post by: Juhanuha on 04.12.14 - klo:11:38
26.12.2014
Pelataan jo perinteeksi muodostunut Rosolli Open ja pelipaikkana toimii Kivikon frisbeegolfrata.
Pelataan 2 kierrosta, 18 väylää (saattaa poiketa normaalista radasta:)

Lisätiedot Viikkareiden sivuilta:
http://discgolfvikings.fi/foorumi/yleista-kilpailut/54-rosolli-open-2014#379
Title: Vs: Perinteinen Rosolli Open tapaninpäivänä 26.12. - Kivikko, Helsinki
Post by: mykey on 09.12.14 - klo:08:02
Paljonko on max pelaaja määrä ,huhujen mukaan taitaa olla porukkaa tulossa aika reippaasti.
Title: Vs: Perinteinen Rosolli Open tapaninpäivänä 26.12. - Kivikko, Helsinki
Post by: Juhanuha on 12.12.14 - klo:16:41
Meinasi mennä ohi... td juuri lupaili että kaikki mahtuu mukaan
Title: Vs: Perinteinen Rosolli Open tapaninpäivänä 26.12. - Kivikko, Helsinki
Post by: TMS on 22.12.14 - klo:01:29
Mikäs on layoutti? :)
Title: Vs: Perinteinen Rosolli Open tapaninpäivänä 26.12. - Kivikko, Helsinki
Post by: Juhanuha on 22.12.14 - klo:13:46
Ei taida paljolti olla muutoksia kiinteään
Title: Vs: Perinteinen Rosolli Open tapaninpäivänä 26.12. - Kivikko, Helsinki
Post by: Sadonkorjaaja on 22.12.14 - klo:16:18
Naamakirjassa luki että Discgolf Vikings perui tapahtuman rosolli open? Mikä homma?
-Antti
Title: Vs: Perinteinen Rosolli Open tapaninpäivänä 26.12. - Kivikko, Helsinki
Post by: ymme on 22.12.14 - klo:16:35
Naamakirjassa luki että Discgolf Vikings perui tapahtuman rosolli open? Mikä homma?
-Antti

olivat kuulemma tuplaeventin vahingossa luoneet
Title: Perinteinen Rosolli Open tapaninpäivänä 26.12. - Kivikko, Helsinki
Post by: Juhanuha on 22.12.14 - klo:16:39
Jep, oli kaksi eventtiä ja poistettiin toinen
Title: Vs: Perinteinen Rosolli Open tapaninpäivänä 26.12. - Kivikko, Helsinki
Post by: Sadonkorjaaja on 22.12.14 - klo:19:35
Asia selvä,  kiitoksia! Ollaan Tampereelta tulossa nii ei viiti turhaa lähtee..