Frisbeegolf-forum.fi
Frisbeegolf-keskustelu => Fribakisat => Topic started by: Juhanuha on 04.12.14 - klo:11:38
-
26.12.2014
Pelataan jo perinteeksi muodostunut Rosolli Open ja pelipaikkana toimii Kivikon frisbeegolfrata.
Pelataan 2 kierrosta, 18 väylää (saattaa poiketa normaalista radasta:)
Lisätiedot Viikkareiden sivuilta:
http://discgolfvikings.fi/foorumi/yleista-kilpailut/54-rosolli-open-2014#379
-
Paljonko on max pelaaja määrä ,huhujen mukaan taitaa olla porukkaa tulossa aika reippaasti.
-
Meinasi mennä ohi... td juuri lupaili että kaikki mahtuu mukaan
-
Mikäs on layoutti? :)
-
Ei taida paljolti olla muutoksia kiinteään
-
Naamakirjassa luki että Discgolf Vikings perui tapahtuman rosolli open? Mikä homma?
-Antti
-
Naamakirjassa luki että Discgolf Vikings perui tapahtuman rosolli open? Mikä homma?
-Antti
olivat kuulemma tuplaeventin vahingossa luoneet
-
Jep, oli kaksi eventtiä ja poistettiin toinen
-
Asia selvä, kiitoksia! Ollaan Tampereelta tulossa nii ei viiti turhaa lähtee..