Frisbeegolf-forum.fi

Frisbeegolf-keskustelu => Välinekeskustelu => Topic started by: Champion on 12.06.12 - klo:17:33

Title: Tarviten apua ja nopeasti!! kevyt ja kestävä kiekko!?!?
Post by: Champion on 12.06.12 - klo:17:33
Elikkäs mulla on iso ongelma... mulla kaikki dariverit ovat DX/D-line koska mitään muuta ei saa 150grammasena paitsi blizzardit joita en halua. Elikkäs haluisin vinkkejä kevyistä ja kestävistä draivereista aloittelijoille(mielellään 150-160g)(ei blizzardeja!!!??
Title: Vs: Tarviten apua ja nopeasti!! kevyt ja kestävä kiekko!?!?
Post by: Champion on 12.06.12 - klo:17:44
http://www.discmania.fi/shop/products/102

Tätä itse katselin. Mulla on jo DX valkyrie 171g mut haluisin sen 150g.
Mulla on DX 150g Beast jolla heitan 75m mutta Valkyriellä vain 5m vähemmän vaikka se on 20g painavampi:O
Title: Vs: Tarviten apua ja nopeasti!! kevyt ja kestävä kiekko!?!?
Post by: reimain on 12.06.12 - klo:18:08
Tiippareita ja firebirdejä saa ainakin 150g championina.
http://www.discmania.fi/shop/products/3
Title: Vs: Tarviten apua ja nopeasti!! kevyt ja kestävä kiekko!?!?
Post by: Tapanote on 12.06.12 - klo:18:15
Myös ainakin Leopardeja saa championina.