Frisbeegolf-forum.fi
Frisbeegolf-keskustelu => Välinekeskustelu => Topic started by: Champion on 12.06.12 - klo:17:33
-
Elikkäs mulla on iso ongelma... mulla kaikki dariverit ovat DX/D-line koska mitään muuta ei saa 150grammasena paitsi blizzardit joita en halua. Elikkäs haluisin vinkkejä kevyistä ja kestävistä draivereista aloittelijoille(mielellään 150-160g)(ei blizzardeja!!!??
-
http://www.discmania.fi/shop/products/102
Tätä itse katselin. Mulla on jo DX valkyrie 171g mut haluisin sen 150g.
Mulla on DX 150g Beast jolla heitan 75m mutta Valkyriellä vain 5m vähemmän vaikka se on 20g painavampi:O
-
Tiippareita ja firebirdejä saa ainakin 150g championina.
http://www.discmania.fi/shop/products/3
-
Myös ainakin Leopardeja saa championina.