Frisbeegolf-forum.fi

Frisbeegolf-keskustelu => Fribakisat => Topic started by: viltsu on 16.12.14 - klo:09:51

Title: Parikisa 21.12.14. Karkkilan Asemansuolla
Post by: viltsu on 16.12.14 - klo:09:51
Moro!
21.12.14 voisin taas järjestää parikisan tynkää kun on edellis kerrasta jo vierähtänyt jonni verran.

Eli parigolffia best shottina 21 väylää. Yhteislähdöllä.

10e pari.

Normi Asemansuon Pro rada muuten, mutta 16a ja 16 pelataan.

OB:t ja mandot ei voimassa.

Sarjoina naiset, junnut, masterit ja avoin. Jos ei löydy kahta paria enempää per sarja, niin pelaavat he silloin avoimessa.

Aikataulu:
10.00-10.30 Ilmoittautuminen.
10.40 Pelaaja kokous.
10.45-11.00 Startti yhteislähdöllä.
Noin klo 13.00, parhaimpien palkitseminen.

(On todennäköistä että pareja ei hirveästi ilmaannu joten ennakko ilmoittautumista ei tarvita, mutta varmistat mukaan pääsysi olemalla ajoissa paikalla kun ilmo alkaa)
Title: Vs: Parikisa 21.12.14. Karkkilan Asemansuolla
Post by: Jasonih on 17.12.14 - klo:14:32
Mukana ollaan. Ymmärrän ettei OB rajat ole voimassa kun kepit otettu jo pois, mutta miksi mandot ei ole voimassa? Turvallisuustekijöitähän ne yleensä ovat.
Title: Vs: Parikisa 21.12.14. Karkkilan Asemansuolla
Post by: Tapanote on 17.12.14 - klo:14:42
Mukana ollaan. Ymmärrän ettei OB rajat ole voimassa kun kepit otettu jo pois, mutta miksi mandot ei ole voimassa? Turvallisuustekijöitähän ne yleensä ovat.
Yleinen harhakäsitys, jota jopa väyläsuunnittelijatkin välillä levittävät. Kokosin toiseen ketjuun tärkeimmät pointit tästä myytistä: http://www.frisbeegolf-forum.fi/index.php/topic,3928.msg85599.html#new
Title: Vs: Parikisa 21.12.14. Karkkilan Asemansuolla
Post by: viltsu on 18.12.14 - klo:11:18
Tapani tähän ehti vastata. Eikä Asemansuolla mitään etua saa jos pelaa mandon väärältä puolelta, mun mielestä. Kiekkoa ei saa muutenkaan laittaa matkaan jos näkee että on mahdollista osua sivullisiin.
Title: Vs: Parikisa 21.12.14. Karkkilan Asemansuolla
Post by: viltsu on 20.12.14 - klo:15:24
Kävin radalla tänään ja voin suositella pelaamis kokemuksen mielyttävyyden parantamiseksi

huomenna Asemansuolle tulossa olevia varaamaan itselleen pitoa edistäviä apuvälineitä.

Eli suomeksi sanottuna, luikasta on.
Title: Vs: Parikisa 21.12.14. Karkkilan Asemansuolla
Post by: viltsu on 21.12.14 - klo:16:10
Nonii.
Kisat kisailtu ja ilma oli mitä mainioin, kun ei edes satanut vettä.

Parhaaseen suoritukseen venyivät, Team Nevantausta & Väyrynen ja heille koko potti 100e.

Tulokset:
Nevantausta & Väyrynen 57 (-8)
Kotamäki & Malo 61 (-4)
Ullgren & Koppanen 61
Pontus & Savolainen 62 (-3)
Hirsipertti & Ruti 62
Pappa & Iso Pappa 62
Puumax & Iso T 63 (-2)
Hakalax & Sameli 63
Jonne & Tomi 64 (-1)
Määttä & Määttä 74 (+11)

Kiitos kilpailijoille ja ensi vuonna sitten jotain muuta talvihubailua taas.