Frisbeegolf-forum.fi
Frisbeegolf-keskustelu => Fribakisat => Topic started by: Jani on 18.12.14 - klo:19:40
-
Tervetuloa nauttimaan talven riemuista vihreiden väylien äärelle. Lauantaina 20.12. kello 12.00 mitellään siis Kaatiksella vihreän joulun mestaruudesta. Pelataan yksi kierros (19 väylää), jonka perusteella neljä parasta lähtevät pudotuspelifinaaliin. Osallistumismaksu on kolme euroa, ja koska joulu on antamisen juhlaa, kaikki antavat rahansa parhaalle.
Yli 935:n ratingilla pelataan takatiiltä, muut saavat pelata edestä tai takaa. Naiset saavat lisäksi kolmen väylän tasoituksen. Tasoitusväylät arvotaan kierroksen jälkeen.
Ilmoittautuminen kello 11.50. Tervetuloa!
-
Pelataanko myös ne tosi jyrkät väylät kun on näin mutaistakin.
-
Kaatiksella ei ole mutaista. Siellä on nurmikko.
-
Joo, meillä ei ole missään savea vaan multaa, joten kuraakaan ei ole. Muutama kosteampi paikka on, ja tietty hiukan liukkaampaa kuin kesällä, mutta hyvä on pelata. Mukaan vain!
-
Nappasin sudarista pari slo-mo pätkää.
Leksa: https://www.youtube.com/watch?v=5pf17UmNQLc
Erno: https://www.youtube.com/watch?v=e9FE1RzPzyw
Videoista näkee myös miten upea keli eilen oli Kaatiksella pelata. Tänään sentään sinnekin taisi tulla kevyt kerros lunta jo, joten loistavaan aikaan oli kisat.
Kiitos Jani taas!