Frisbeegolf-forum.fi

Frisbeegolf-keskustelu => Fribakisat => Topic started by: Jani on 18.12.14 - klo:19:40

Title: Vihreä joulu 2014
Post by: Jani on 18.12.14 - klo:19:40
Tervetuloa nauttimaan talven riemuista vihreiden väylien äärelle. Lauantaina 20.12. kello 12.00 mitellään siis Kaatiksella vihreän joulun mestaruudesta. Pelataan yksi kierros (19 väylää), jonka perusteella neljä parasta lähtevät pudotuspelifinaaliin. Osallistumismaksu on kolme euroa, ja koska joulu on antamisen juhlaa, kaikki antavat rahansa parhaalle.

Yli 935:n ratingilla pelataan takatiiltä, muut saavat pelata edestä tai takaa. Naiset saavat lisäksi kolmen väylän tasoituksen. Tasoitusväylät arvotaan kierroksen jälkeen.

Ilmoittautuminen kello 11.50. Tervetuloa!
Title: Vs: Vihreä joulu 2014
Post by: B_Spenser on 19.12.14 - klo:14:51
Pelataanko myös ne tosi jyrkät väylät kun on näin mutaistakin.
Title: Vihreä joulu 2014
Post by: Ari on 19.12.14 - klo:17:02
Kaatiksella ei ole mutaista. Siellä on nurmikko.
Title: Vs: Vihreä joulu 2014
Post by: Jani on 19.12.14 - klo:22:59
Joo, meillä ei ole missään savea vaan multaa, joten kuraakaan ei ole. Muutama kosteampi paikka on, ja tietty hiukan liukkaampaa kuin kesällä, mutta hyvä on pelata. Mukaan vain!
Title: Vs: Vihreä joulu 2014
Post by: tumi on 21.12.14 - klo:19:52
Nappasin sudarista pari slo-mo pätkää.

Leksa: https://www.youtube.com/watch?v=5pf17UmNQLc
Erno: https://www.youtube.com/watch?v=e9FE1RzPzyw

Videoista näkee myös miten upea keli eilen oli Kaatiksella pelata. Tänään sentään sinnekin taisi tulla kevyt kerros lunta jo, joten loistavaan aikaan oli kisat.

Kiitos Jani taas!