Frisbeegolf-forum.fi

Frisbeegolf-keskustelu => Frisbeegolf => Topic started by: Lypsyjakkara on 22.12.14 - klo:10:29

Title: Olitko se Sinä? (Bongaa forumilainen)
Post by: Lypsyjakkara on 22.12.14 - klo:10:29
Laitetaan bongausketju pystyyn, kun en sellaista haulla löytänyt.

Ideana bongata forum-tuttuja ympäri Suomea radoilta. Täällä voi sitten huhuilla esimerkiksi, että oliko se Jalle Stoor, joka oli Kuopion Huuhalla lauantaina 20.12 joskus viidenmaissa 5-väylällä.

Omista lähipiirin kavereistaan varmaan ei kannata tulla tänne huutelemaan. Vaan lähinnä näistä forum-tutuista, joista ei vaikka siellä kiesillä ollut varma.
Title: Vs: Olitko se Sinä? (Bongaa forumilainen)
Post by: Arttu on 22.12.14 - klo:12:19
Ideana bongata forum-tuttuja ympäri Suomea radoilta. Täällä voi sitten huhuilla esimerkiksi, että oliko se Jalle Stoor, joka oli Kuopion Huuhalla lauantaina 20.12 joskus viidenmaissa 5-väylällä.
Katkastaan heti huhulta siivet! En usko, että oli. Viideltä on jo kovin pimeää ja Kuopiossa on aika paljon lunta.  ;)
Title: Vs: Olitko se Sinä? (Bongaa forumilainen)
Post by: Flick Maniac on 22.12.14 - klo:13:52
 ;D Plus onko Jalle foorumilla...

Anyways, rohkeesti vaan suukkua auki myös siellä radalla vaan myös, siinähän on tilaisuus ihan livenä jutella. Eikä se niin vaarallista liene jos se ei ollutkaan Champion Beast jolla oli bägi täynnä marmoria, vaan joku muu. Saa silleki jutella. :)
Title: Vs: Olitko se Sinä? (Bongaa forumilainen)
Post by: Lypsyjakkara on 22.12.14 - klo:14:25
Ideana bongata forum-tuttuja ympäri Suomea radoilta. Täällä voi sitten huhuilla esimerkiksi, että oliko se Jalle Stoor, joka oli Kuopion Huuhalla lauantaina 20.12 joskus viidenmaissa 5-väylällä.
Katkastaan heti huhulta siivet! En usko, että oli. Viideltä on jo kovin pimeää ja Kuopiossa on aika paljon lunta.  ;)
Sori, kusetin ;D

;D Plus onko Jalle foorumilla...

Anyways, rohkeesti vaan suukkua auki myös siellä radalla vaan myös, siinähän on tilaisuus ihan livenä jutella. Eikä se niin vaarallista liene jos se ei ollutkaan Champion Beast jolla oli bägi täynnä marmoria, vaan joku muu. Saa silleki jutella. :)
Täysin samaa mieltä  :)
Title: Vs: Olitko se Sinä? (Bongaa forumilainen)
Post by: Laituri on 22.12.14 - klo:17:26
Kuva Talista 20.12 klo. 15:48

(http://s3.postimg.org/jzcnwul8z/Jalle20141220_1548.jpg)

Vaikka se Jalle taitava mies onkin, niin oisko ihan kerenny reilussa tunnissa Talin kentältä Kuopioon... ;D
Title: Vs: Olitko se Sinä? (Bongaa forumilainen)
Post by: Lypsyjakkara on 22.12.14 - klo:19:50
Eihän se taitoo tarvii, kun oman yksityislentokoneen. Puol tuntia hyvällä lentosäällä  ;)
Title: Vs: Olitko se Sinä? (Bongaa forumilainen)
Post by: anhyseri on 23.12.14 - klo:11:56
Joku oli selvästi lukenut tätä ketjua jo puoli vuotta sitten kun jossain kevään/alkukesän kisoista ku tultiin poolijaon jälkeen ekalle tiille niin yks ryhmäläisistä kysyi multa, että "OOKKO SÄ SE ANHYSERI?" :D
Title: Vs: Olitko se Sinä? (Bongaa forumilainen)
Post by: GARFFi on 23.12.14 - klo:15:40
Oliko lassi tänään sellin baaris? Oliko pepperi tänään luisus viidentienristeyksen mutkis? Oliko teutori kiessillä?
Title: Vs: Olitko se Sinä? (Bongaa forumilainen)
Post by: Lassi on 23.12.14 - klo:22:04
olin pariinki otteeseen.

oliko se misi ku oli tänään hiilenä ku ei putti uponnu?
Title: Vs: Olitko se Sinä? (Bongaa forumilainen)
Post by: GARFFi on 23.12.14 - klo:22:16
olin pariinki otteeseen.

oliko se misi ku oli tänään hiilenä ku ei putti uponnu?

Joo, saatoinpa olla. Putti kylä uppos ketjuihin mutta ikävä kyllä pullautti hyvätkin putit pariin kolmeen otteeseen ulos niin pisti vähän veren kiehumaan, kun ei muutenkaan kulkenut.