Frisbeegolf-forum.fi
Frisbeegolf-keskustelu => Frisbeegolf => Topic started by: Lypsyjakkara on 22.12.14 - klo:10:29
-
Laitetaan bongausketju pystyyn, kun en sellaista haulla löytänyt.
Ideana bongata forum-tuttuja ympäri Suomea radoilta. Täällä voi sitten huhuilla esimerkiksi, että oliko se Jalle Stoor, joka oli Kuopion Huuhalla lauantaina 20.12 joskus viidenmaissa 5-väylällä.
Omista lähipiirin kavereistaan varmaan ei kannata tulla tänne huutelemaan. Vaan lähinnä näistä forum-tutuista, joista ei vaikka siellä kiesillä ollut varma.
-
Ideana bongata forum-tuttuja ympäri Suomea radoilta. Täällä voi sitten huhuilla esimerkiksi, että oliko se Jalle Stoor, joka oli Kuopion Huuhalla lauantaina 20.12 joskus viidenmaissa 5-väylällä.
Katkastaan heti huhulta siivet! En usko, että oli. Viideltä on jo kovin pimeää ja Kuopiossa on aika paljon lunta. ;)
-
;D Plus onko Jalle foorumilla...
Anyways, rohkeesti vaan suukkua auki myös siellä radalla vaan myös, siinähän on tilaisuus ihan livenä jutella. Eikä se niin vaarallista liene jos se ei ollutkaan Champion Beast jolla oli bägi täynnä marmoria, vaan joku muu. Saa silleki jutella. :)
-
Ideana bongata forum-tuttuja ympäri Suomea radoilta. Täällä voi sitten huhuilla esimerkiksi, että oliko se Jalle Stoor, joka oli Kuopion Huuhalla lauantaina 20.12 joskus viidenmaissa 5-väylällä.
Katkastaan heti huhulta siivet! En usko, että oli. Viideltä on jo kovin pimeää ja Kuopiossa on aika paljon lunta. ;)
Sori, kusetin ;D
;D Plus onko Jalle foorumilla...
Anyways, rohkeesti vaan suukkua auki myös siellä radalla vaan myös, siinähän on tilaisuus ihan livenä jutella. Eikä se niin vaarallista liene jos se ei ollutkaan Champion Beast jolla oli bägi täynnä marmoria, vaan joku muu. Saa silleki jutella. :)
Täysin samaa mieltä :)
-
Kuva Talista 20.12 klo. 15:48
(http://s3.postimg.org/jzcnwul8z/Jalle20141220_1548.jpg)
Vaikka se Jalle taitava mies onkin, niin oisko ihan kerenny reilussa tunnissa Talin kentältä Kuopioon... ;D
-
Eihän se taitoo tarvii, kun oman yksityislentokoneen. Puol tuntia hyvällä lentosäällä ;)
-
Joku oli selvästi lukenut tätä ketjua jo puoli vuotta sitten kun jossain kevään/alkukesän kisoista ku tultiin poolijaon jälkeen ekalle tiille niin yks ryhmäläisistä kysyi multa, että "OOKKO SÄ SE ANHYSERI?" :D
-
Oliko lassi tänään sellin baaris? Oliko pepperi tänään luisus viidentienristeyksen mutkis? Oliko teutori kiessillä?
-
olin pariinki otteeseen.
oliko se misi ku oli tänään hiilenä ku ei putti uponnu?
-
olin pariinki otteeseen.
oliko se misi ku oli tänään hiilenä ku ei putti uponnu?
Joo, saatoinpa olla. Putti kylä uppos ketjuihin mutta ikävä kyllä pullautti hyvätkin putit pariin kolmeen otteeseen ulos niin pisti vähän veren kiehumaan, kun ei muutenkaan kulkenut.