Frisbeegolf-forum.fi

Frisbeegolf-keskustelu => Välinekeskustelu => Topic started by: Kreator on 17.02.15 - klo:10:34

Title: Neopreeni cooleri
Post by: Kreator on 17.02.15 - klo:10:34
Oisko jollain tietoa mistä suomesta saa perus-sportpulloihin sopivaa neopreeni-sleeveä tai vastaavaa? Olis ihan mukava juomat sulana talvella (?) ja varsinkin kylmänä kesällä. Googlella löytää vain jotain lahjatavara-kamaa yrityksille, myyvät minimi 500 eriä joten ei ihan osu määrissä omiin tarpeisiin
Title: Vs: Neopreeni cooleri
Post by: GARFFi on 17.02.15 - klo:10:40
Tossa on ainaki camelbakin 0,75l pottuun sopiva:

https://varuste.net/rewrite.php?&rewrite_url=Camelbak%20Bottle%20Sleeve%200,75L%20-neopreenisukka
Title: Vs: Neopreeni cooleri
Post by: Kreator on 17.02.15 - klo:10:49
No huh, jo on hintaa vesipullolla jos tollaseen vaihtaa: 16 euroo sukka + 24 euroo pullo. Välineurheiluahan tää on :) Varastosaldo 0, kaipa niitä kesäksi tulee saataville.

Luulis että jotain yleismalleja joku maailmassa tekee, ei vaan tahdo löytyä
Title: Vs: Neopreeni cooleri
Post by: GARFFi on 17.02.15 - klo:11:25
Ei oikeen tiedä, millä nimellä tollanen liikkuu. Neopreenisukalla löysin ton. Mut emmä kyl tarttekkaan. Pysyy toisella aineella se vesi/neste ettei jäädy..  :D
Title: Vs: Neopreeni cooleri
Post by: Kreator on 17.02.15 - klo:11:33
Kerro toki lisää, vaihtoehdot on plussaa. Vai olikos toi joku läppä mikä meni multa yli ohimon?
Title: Vs: Neopreeni cooleri
Post by: GARFFi on 17.02.15 - klo:11:35
No huuli se oli, alkoholia tarkotin.
Title: Vs: Neopreeni cooleri
Post by: IironSika on 17.02.15 - klo:12:03
http://www.e-ville.com/fi/3055-liikunta-urheilutuet/10553-zipper-bottle-cover-hihnallinen-suoja-vesipullolle.html
Title: Vs: Neopreeni cooleri
Post by: Tsss on 17.02.15 - klo:15:39
stubby holder nimellä menee

tossa ainakin yks firma  http://www.stubby.fi/
Title: Vs: Neopreeni cooleri
Post by: Nikolas on 17.02.15 - klo:15:43
Pullon viilennin --> Bottle cooler --> Google, Amazon Uk, ebay...

Alkaa varmaan tulemaan jo valinnan vaikeus. Amazonista halvin mitä näky oli 2 puntaa, taitaa tulla enemmän jo postikulujakin.

http://www.amazon.co.uk/Collapsible-BOTTLE-Cooler-Insulated-KOOZIE/dp/B00J9FES6Y/ref=sr_1_12?ie=UTF8&qid=1424179920&sr=8-12&keywords=bottle+cooler (http://www.amazon.co.uk/Collapsible-BOTTLE-Cooler-Insulated-KOOZIE/dp/B00J9FES6Y/ref=sr_1_12?ie=UTF8&qid=1424179920&sr=8-12&keywords=bottle+cooler)

Ja tähän pitäis mahtua perus sport-pullokin ilmeisesti:
http://www.amazon.co.uk/DodoBay%C2%AE-Neoprene-Drinking-Traveling-Mountaineering/dp/B00INY3GCE/ref=pd_sim_sbs_kh_3?ie=UTF8&refRID=1ZS6RD671VSJJCQZN4WW (http://www.amazon.co.uk/DodoBay%C2%AE-Neoprene-Drinking-Traveling-Mountaineering/dp/B00INY3GCE/ref=pd_sim_sbs_kh_3?ie=UTF8&refRID=1ZS6RD671VSJJCQZN4WW)
Title: Vs: Neopreeni cooleri
Post by: salontom on 17.02.15 - klo:16:18
Koskaan kuullu "termospullosta" ? ;D
Title: Vs: Neopreeni cooleri
Post by: Kreator on 17.02.15 - klo:16:47
Ton stubbyn löysinkin mutt vaikutti kaikki väärän kokoisilta, ilmeisesti targetoitu asiakaskunta koostuu pelkistä olutsiepoista. Nikolaksen jälkimmäinen linkki vaikuttais aika buenolta "termoksen" korvaajalta :p

Tosin aattelin myös uutta bägiä kevääksi ja tällä hetkellä näyttäis Upper Parkin Shift mun repulta, ja siin on jo valmiiks pulloteline vuorattu... oletan että neopreenia sekin tai jotain muuta myrkyllistä alkuainetta
Title: Vs: Neopreeni cooleri
Post by: Antza on 17.02.15 - klo:21:59
https://www.dynamicdiscs.net/Dynamic-Discs-Freaker-Koozie-Drink-Holder-p/4600.htm
Title: Vs: Neopreeni cooleri
Post by: Kreator on 17.02.15 - klo:23:06
No sieltähän löyty se täydellinen vaihtoehto. Kiitän
Title: Vs: Neopreeni cooleri
Post by: Laituri on 18.02.15 - klo:08:58
Tässä nyt vielä yksi vaihoehto jota olen itse käyttänyt fillari/fribailussa. https://varuste.net/Polar+Bottle+Lämpöeristetty+juomapullo?_tu=17632
Muutama jääpala joukkoon ja vesi pysyy viileenä parikin kiessii.
Title: Neopreeni cooleri
Post by: salontom on 18.02.15 - klo:17:36
Multa saisit samppanjapullon "cooleri" :)
Title: Neopreeni cooleri
Post by: salontom on 18.02.15 - klo:18:28
(http://tapatalk.imageshack.com/v2/15/02/18/e3e32f7d72c95c785b859da5ec4f1e10.jpg)
Title: Vs: Neopreeni cooleri
Post by: Kreator on 18.02.15 - klo:21:46
Tack, mutta kyllä mulla lähtee toi dynamic discin "sukka" tilaukseen
Title: Vs: Neopreeni cooleri
Post by: kiekko_FIN on 19.02.15 - klo:21:25
sodastream pulloihin saa coolereita.. http://www.citymarket.fi/shop/fi/kcitymarket/cooler-1l-tayttopulolle-1253590--malli
Title: Vs: Neopreeni cooleri
Post by: Maikkari on 20.02.15 - klo:12:23
sodastream pulloihin saa coolereita.. http://www.citymarket.fi/shop/fi/kcitymarket/cooler-1l-tayttopulolle-1253590--malli
Enpä tommosestakaan tuotteesta tienny. Täytyykin käydä hakemassa pari kappaletta.
Title: Vs: Neopreeni cooleri
Post by: Mikavain on 06.03.15 - klo:17:54
Toi sodastream sukka vois olla ihan varteenotettava vaihtoehto. Toistaiseksi mennyt vanhalla konstilla: edellisenä iltana 1,5 l pullo pakastimeen. Toimii kuumimmillakin helteillä ulkotöissä koko päivän. Tosin, jos pitää täyttää uudelleen, se pitää tehdä hyvissä ajoin ettei jää ole sulanut kokonaan...