Frisbeegolf-forum.fi
Frisbeegolf-keskustelu => Välinekeskustelu => Topic started by: Kreator on 17.02.15 - klo:10:34
-
Oisko jollain tietoa mistä suomesta saa perus-sportpulloihin sopivaa neopreeni-sleeveä tai vastaavaa? Olis ihan mukava juomat sulana talvella (?) ja varsinkin kylmänä kesällä. Googlella löytää vain jotain lahjatavara-kamaa yrityksille, myyvät minimi 500 eriä joten ei ihan osu määrissä omiin tarpeisiin
-
Tossa on ainaki camelbakin 0,75l pottuun sopiva:
https://varuste.net/rewrite.php?&rewrite_url=Camelbak%20Bottle%20Sleeve%200,75L%20-neopreenisukka
-
No huh, jo on hintaa vesipullolla jos tollaseen vaihtaa: 16 euroo sukka + 24 euroo pullo. Välineurheiluahan tää on :) Varastosaldo 0, kaipa niitä kesäksi tulee saataville.
Luulis että jotain yleismalleja joku maailmassa tekee, ei vaan tahdo löytyä
-
Ei oikeen tiedä, millä nimellä tollanen liikkuu. Neopreenisukalla löysin ton. Mut emmä kyl tarttekkaan. Pysyy toisella aineella se vesi/neste ettei jäädy.. :D
-
Kerro toki lisää, vaihtoehdot on plussaa. Vai olikos toi joku läppä mikä meni multa yli ohimon?
-
No huuli se oli, alkoholia tarkotin.
-
http://www.e-ville.com/fi/3055-liikunta-urheilutuet/10553-zipper-bottle-cover-hihnallinen-suoja-vesipullolle.html
-
stubby holder nimellä menee
tossa ainakin yks firma http://www.stubby.fi/
-
Pullon viilennin --> Bottle cooler --> Google, Amazon Uk, ebay...
Alkaa varmaan tulemaan jo valinnan vaikeus. Amazonista halvin mitä näky oli 2 puntaa, taitaa tulla enemmän jo postikulujakin.
http://www.amazon.co.uk/Collapsible-BOTTLE-Cooler-Insulated-KOOZIE/dp/B00J9FES6Y/ref=sr_1_12?ie=UTF8&qid=1424179920&sr=8-12&keywords=bottle+cooler (http://www.amazon.co.uk/Collapsible-BOTTLE-Cooler-Insulated-KOOZIE/dp/B00J9FES6Y/ref=sr_1_12?ie=UTF8&qid=1424179920&sr=8-12&keywords=bottle+cooler)
Ja tähän pitäis mahtua perus sport-pullokin ilmeisesti:
http://www.amazon.co.uk/DodoBay%C2%AE-Neoprene-Drinking-Traveling-Mountaineering/dp/B00INY3GCE/ref=pd_sim_sbs_kh_3?ie=UTF8&refRID=1ZS6RD671VSJJCQZN4WW (http://www.amazon.co.uk/DodoBay%C2%AE-Neoprene-Drinking-Traveling-Mountaineering/dp/B00INY3GCE/ref=pd_sim_sbs_kh_3?ie=UTF8&refRID=1ZS6RD671VSJJCQZN4WW)
-
Koskaan kuullu "termospullosta" ? ;D
-
Ton stubbyn löysinkin mutt vaikutti kaikki väärän kokoisilta, ilmeisesti targetoitu asiakaskunta koostuu pelkistä olutsiepoista. Nikolaksen jälkimmäinen linkki vaikuttais aika buenolta "termoksen" korvaajalta :p
Tosin aattelin myös uutta bägiä kevääksi ja tällä hetkellä näyttäis Upper Parkin Shift mun repulta, ja siin on jo valmiiks pulloteline vuorattu... oletan että neopreenia sekin tai jotain muuta myrkyllistä alkuainetta
-
https://www.dynamicdiscs.net/Dynamic-Discs-Freaker-Koozie-Drink-Holder-p/4600.htm
-
No sieltähän löyty se täydellinen vaihtoehto. Kiitän
-
Tässä nyt vielä yksi vaihoehto jota olen itse käyttänyt fillari/fribailussa. https://varuste.net/Polar+Bottle+Lämpöeristetty+juomapullo?_tu=17632
Muutama jääpala joukkoon ja vesi pysyy viileenä parikin kiessii.
-
Multa saisit samppanjapullon "cooleri" :)
-
(http://tapatalk.imageshack.com/v2/15/02/18/e3e32f7d72c95c785b859da5ec4f1e10.jpg)
-
Tack, mutta kyllä mulla lähtee toi dynamic discin "sukka" tilaukseen
-
sodastream pulloihin saa coolereita.. http://www.citymarket.fi/shop/fi/kcitymarket/cooler-1l-tayttopulolle-1253590--malli
-
sodastream pulloihin saa coolereita.. http://www.citymarket.fi/shop/fi/kcitymarket/cooler-1l-tayttopulolle-1253590--malli
Enpä tommosestakaan tuotteesta tienny. Täytyykin käydä hakemassa pari kappaletta.
-
Toi sodastream sukka vois olla ihan varteenotettava vaihtoehto. Toistaiseksi mennyt vanhalla konstilla: edellisenä iltana 1,5 l pullo pakastimeen. Toimii kuumimmillakin helteillä ulkotöissä koko päivän. Tosin, jos pitää täyttää uudelleen, se pitää tehdä hyvissä ajoin ettei jää ole sulanut kokonaan...